globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zapojení vape - Praha
16.1.2024 v 19:39
Zdravím kolegové,

nebyl by tu prosím někdo ideálně z Prahy 6, kdo by uměl a pomohl mi zapojit VAPE na kejvačce s ampermetrem.

Věřím, že to není složité, ale pořád kolem toho chodím jak kolem horký kaše a potřebuju konečně postoupit se skládáním.

Děkuju moc, Jirka

1 reakcí na tento příspěvek zapojení vape - Praha

17.1.2024 v 11:59 | Nahoru | #1
V čem je problém? Vygoogli si hotovou kabeláž na kývačku pro Vape i s návodem k zapojení. Pokud chceš zachovat vypínání motoru klíčkem je třeba doobjednat i rozpínací relé a mít nějakou malou baterku. Zapojil jsem tak 350/354 a funguje cca 8 let.

Naposledy editováno 17.01.2024 12:45:48

(reakce na) zapojení vape - Praha

17.1.2024 v 17:34 | Nahoru | #2
cmiral> já se se tomu pořád snažím vyhnout...

každej říká, jaká je to brnkačka, ale k zapojení toho ampermetru a regulátoru se nikdo z mého okolí nemá.

jsem na tu elektriku fakt lempl...

tak kdyby jen někdo "náhodou kolem", královsky se odvděčím..., J.

zapojení vape - Praha

17.1.2024 v 21:16 | Nahoru | #3
Jak jsem už psal, kup přímo kabeláž na míru pro Vape s popisem a ne nějakou UNI jen s pytlíkem fastonů a oček a pak to natáhne každý, kdo udrží v ruce šroubovák. Když jsem to dělal poprvé byl jsem z toho vyplašený a měl jako asistenta elekrikáře, ale spíše jen dodělával tu nekvalitní UNI kabeláž. Naposledy jsem si loni zapojil kalifa. Kolem už nejezdím, ale přitom jsem v Praze nedávno strávil 6 let. Tak ať se daří

zapojení vape - Praha

18.1.2024 v 16:26 | Nahoru | #4
Vygoogli si hotovou kabeláž na kývačku pro Vape i s návodem k zapojení. Pokud chceš zachovat vypínání motoru klíčkem je třeba doobjednat i rozpínací relé a mít nějakou malou baterku.

Hledej šmudlo, dělal jsem to před 14 lety v létě pod ořechem na chatě. není to nic složitého

zapojení vape - Praha

18.1.2024 v 20:45 | Nahoru | #5
Když se podíváš na spínačku, to nedáš?
https://www.automoto...vacka--pro-vape--cz/

zapojení vape - Praha

18.1.2024 v 21:40 | Nahoru | #6
Když je kouknu na schéma Jawy s ampérmetrem, tak jediný rozdíl je, že červený drát (+) z usměrňovače/regulátoru se nezapojuje na baterku (kontakt 30) ale na kontakt 51 té spínačky. Drát z regulátoru na kontrolku dobíjení (6V vape ji možná nemá) se zapojuje na kontakt 61 spínačky.
Chcípák se na tu spínačku přímo zapojit nedá. Místo rozpínacího relé bych volil nějaký malý chcípák na řidítka. Tak jsem to udělal na ČZ a funguje to spolehlivě, i bez baterky.

Pokud je ta spínačka z motorky co měla origo + na kostře, ampérmetr bude ukazovat obráceně. To se nedá moc řešit bez zásahu uvnitř spínačky.

zapojení vape - Praha

19.1.2024 v 08:02 | Nahoru | #7
Sada Vape obsahovala i chcípák, u Vape je kontrolka úplně zbytečná, buď to jede a nebo nejede. Ano úplně bez baterky lze jezdit mám to taky na 559 se chcípákem s 6V bez kontrolky, ale na 354 se spínačkou v nádrži jsem si chtěl zachovat vypínání klíčkem.

zapojení vape - Praha

2.2.2024 v 21:57 | Nahoru | #8
Věřím, že je to jednoduché, každý mi to tvrdí, přesto bych byl vděčný za nějaký odborný dohled, nemá prosím někdo chvilku ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3869, 3870] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116083 Včera v 21:55 Jirka4137
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist