globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klasika nebo scrambler do 100 tisíc
Rád bych si koupil jako další motorku RE Interceptor 650, ale aktuálně na ni nemám a starší se logicky ještě neprodávají. Máte tipy na podobné motorky do cca 100 tisíc? Líbí se mi motorky s kulatým světlem, takové ty v klasickém, nebo retro stylu a taky scramblery.

Na čem jsem už jel:
RE Interceptor 650 - dostatečný výkon, příjemný posed, líbí se mi vzhledově, prostě mě oslovila na první pohled
RE Meteor 350 - malý výkon, posed moc cruiser, vzhledově pěkná, ale připadala mi jako dětská hračka
Benelli Leoncino 500 - fajn výkon i posed, pěkná, trochu tvrdý podvozek
Ducati Scrambler 800 - krásný zvuk motoru, pěkný vzhled, neseděl mi posed

Na co koukám, ale ještě jsem se nesvezl:
Benelli Imperiale 400
Honda CB 300 R
Voge 300 AC
CFmoto 300 CL-X
Keeway V302C

Z jiných motorek jsem se projel na Kawasaki Versys 650, Honda CB 500 X, Honda NC 700 X, KTM 390 a 1290 Adventure, Aprilia Shiver 750 GT, BMW F 800 R, Yamaha MT-07 a XJ Diversion.

Momentálně vlastním a prodávám Hondu CBF1000.

Předem díky za tipy a komentáře. Vy, kteří máte potřebu zbytečně ostatní hodnotit a plevelit témata, ukojte prosím své choutky jindě. Děkuju
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Klasika nebo scrambler do 100 tisíc

19.11.2023 v 19:44 | Nahoru | #31
kalous72> To věřím. Ta KTM byla taky supr žehlička na české cesty ;)

1 reakcí na tento příspěvek Klasika nebo scrambler do 100 tisíc

19.11.2023 v 20:28 | Nahoru | #32
A co byste s ohledem na to, co hledám, řekli třeba na Kawasaki Z650RS (nemá to stejný motor jako Versys?) nebo Honda CB 750 Sevenfifty?

1 reakcí na tento příspěvek Klasika nebo scrambler do 100 tisíc

20.11.2023 v 00:24 | Nahoru | #33
Řekl bych na to, že střílíš tak ze široka, že to vypadá, že vůbec nevíš co chceš
Kup si něco, k čemu tě srdce táhne. V nejhorším to zase prodáš a budeš zkoušet dál.

Naposledy editováno 20.11.2023 00:27:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klasika nebo scrambler do 100 tisíc

20.11.2023 v 06:33 | Nahoru | #34
MartinXL650V> tak hrozně to snad není ? Společný jmenovatel je kulaté přední světlo, výkon do cca 60 kW a vzhled klasické motorky nebo něco retro.

(reakce na) Klasika nebo scrambler do 100 tisíc

20.11.2023 v 11:00 | Nahoru | #35

jincom píše: MartinXL650V> tak hrozně to snad není ? Společný jmenovatel je kulaté přední světlo, výkon do cca 60 kW a vzhled klasické motorky nebo něco retro.


Tomu rozumím, ale jako problém vidím těch 100 tisíc limit. Za takovou cenu pěknou motorku podle svých představ neseženeš, a pokud jo, tak bude bouraná nebo dovoz Itálie 2003. Myslím, že na motorce se naprosto nevyplatí šetřit - bude-li kompromisem, bude tě to iritovat po celou dobu, co ji budeš mít. Prostě vyber tu, která se ti podle tvých představ líbí nejvíc, a pak na ni sežeň/našetři prachy. Jinak to nevidím.

Klasika nebo scrambler do 100 tisíc

20.11.2023 v 11:29 | Nahoru | #36
Kulaty svetlo, aspon trochu zabavnej a trochu jedouci motor (takže dva válce) a cenovka do 100....pokud to nemá být úplně starý, vychází mi z toho SV650N, Bulldog, BMW R850R nebo R1150R,....Triumphy a Kawasaki W650/800 za tyhle prachy už budou dost starý a na novější retra to nestačí. Možná Moto Guzzi V7 by se za 100 dala sehnat. A urcite Breva/Nevada 750 a Breva 1100. Ale pokud vadil motor ve Versysovi, tak bych Guzziny asi vynechal. Tam je toho "charakteru" už až dost.

Naposledy editováno 20.11.2023 20:38:40

Klasika nebo scrambler do 100 tisíc

Skvělá odpověď, děkuji! 20.11.2023 v 11:32 | Nahoru | #37
Ano, Kawasaki Z650RS má ten dvouválec 650 ccm, který Kawasaki dávala už do ER6 a následně se uchytil v modelech Z, Ninja, Versys i Vulcan S. Jako další možnosti dle kritérií "kulaté přední světlo, výkon do cca 60 kW a vzhled klasické motorky nebo něco retro" a do 100 tisíc mě napadly:
Honda CBF 600N
Suzuki SV 650
Budou to už starší věci, ale splní cenový limit.

Klasika nebo scrambler do 100 tisíc

Skvělá odpověď, děkuji! 20.11.2023 v 18:43 | Nahoru | #38
Tak potom SV650X, ak hľadáš nejakú štýlovku. Vymeníš spätáky, výfuk a pekná motorka. Suzuki predajcovia jazdenky predávali po 125000Kč s 1000-2000km, no to bolo pred koronou. To len tak orientačne, na margo tých dnešných cien v bazari tej istej jazdenky z 2018-2020 roku.

Naposledy editováno 20.11.2023 18:43:27

Klasika nebo scrambler do 100 tisíc

20.11.2023 v 20:32 | Nahoru | #39
Taky mi ty pozadavky prijdou zvlastni… ze se na nejake motorce da jezdit na jeden kvalt bez razeni neznamena, ze se na ni neda/nemusi radit. Na druhou stranu, pokud se na nejake motorce nutne radit musi, je to nejakej pomerne slabej stroj a nebo nepovedenej motor…

Ty retra obvykle zadne trhace asfaltu nejsou a casto maji i kompromisni podvozkove komponenty a brzdy…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klasika nebo scrambler do 100 tisíc

Skvělá odpověď, děkuji! 20.11.2023 v 21:15 | Nahoru | #40

jincom píše: A co byste s ohledem na to, co hledám, řekli třeba na Kawasaki Z650RS (nemá to stejný motor jako Versys?) nebo Honda CB 750 Sevenfifty?



mne se z tehle starejch nahacu libila suzuki gsx 750 inazuma. Sehnat se da, a dostat do solidniho technickeho snad taky, pokud by bylo treba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klasika nebo scrambler do 100 tisíc

Skvělá odpověď, děkuji! 21.11.2023 v 10:03 | Nahoru | #41

Stev píše: mne se z tehle starejch nahacu libila suzuki gsx 750 inazuma. Sehnat se da, a dostat do solidniho technickeho snad taky, pokud by bylo treba.



S tím čtyřválcem ale bude tam, co je teď... pojede 110, nebude muset moc řadit, a jako bonus na něj ještě bude foukat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klasika nebo scrambler do 100 tisíc

21.11.2023 v 10:17 | Nahoru | #42
PlusOne> ale je to pekny, coz cbf ...

1 reakcí na tento příspěvek Klasika nebo scrambler do 100 tisíc

Skvělá odpověď, děkuji! 21.11.2023 v 10:22 | Nahoru | #43
Inazuma je fajn svezeni a to jsem jel jen na te malé …

Prestoze mi prijde, ze tazatel nevi co chce tak doporucim svezeni na dvouvalcich od triumphu… me to docela bavilo prestoze to moc nejede, jezdil jsem myslim na malem bonneville a thruxtonu(ten bude urcite mimo rozpocet)

Naposledy editováno 21.11.2023 10:22:27

(reakce na) Klasika nebo scrambler do 100 tisíc

Skvělá odpověď, děkuji! 21.11.2023 v 11:40 | Nahoru | #44

Stev píše: PlusOne> ale je to pekny, coz cbf ...



Jo, koukal jsem na ni rád, dokud mi stála v garáži
Na některých detailech byl ten rok vzniku přece jen vidět... třeba to zadní pádlo místo blatníku, to muselo pryč...jinak to je klasika, kulaté světlo vpředu, relativně velkej (rozměrově) motor uloženej napříč, plechová nádrž a široký sedlo...


Naposledy editováno 21.11.2023 11:43:14

(reakce na) Klasika nebo scrambler do 100 tisíc

21.11.2023 v 13:13 | Nahoru | #45
assassin> na Triumphu jsem jel jen na Triplu a ten mi přišel malinký a silný. Ten Bonneville by mě hodně zajímal.

1 reakcí na tento příspěvek Klasika nebo scrambler do 100 tisíc

11.12.2023 v 15:08 | Nahoru | #46
Tak co sis nakonec vybral? Já řeším něco podobného, chci nějaké novodobé retro. Ale mám ještě fz6 s2 a tu si nechám. Takže budu mít dvě.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klasika nebo scrambler do 100 tisíc

22.12.2023 v 22:38 | Nahoru | #47
Pítrs888> Ahoj, ještě jsem motorku nepořídil. K favoritům aktuálně patří Moto Guzzi Breva 750 a jinak zvažuju pořád to Imperiale 400 a RE Bullet 500 nebo Classic 350. A o čem uvažuješ ty?

(reakce na) Klasika nebo scrambler do 100 tisíc

Skvělá odpověď, děkuji! 23.12.2023 v 11:58 | Nahoru | #48

jincom píše: Pítrs888> Ahoj, ještě jsem motorku nepořídil. K favoritům aktuálně patří Moto Guzzi Breva 750 a jinak zvažuju pořád to Imperiale 400 a RE Bullet 500 nebo Classic 350. A o čem uvažuješ ty?



Pamatuj, že ta RE 350 (a Benelli 400 je na tom dost podobně) výkonu na rozdávání nemá. Je to fajn svezení, ale nesmíš chtít rychlost. Já to kupoval jako “moderního veterána”, takže jsem s Meteorem moc spokojenej, ale chce to mít reálný očekávání.

To jen, že máš ve výběru i MG 750 - motorově je to dost odlišný.

(reakce na) Klasika nebo scrambler do 100 tisíc

8.1.2024 v 10:47 | Nahoru | #49
jincom> No mě se moc líbí Imperiale 400 ale nevím jak na tom bude spolehlivost. Přeci se jen vyrábí chvíli. Pak mám Re classic 350 nebo teď je nový meteor 350 na drátech. Motory Re jsou vyráběny podstatně delší dobu a dle mého úsudku a věřím,že oproti Imperiale by to mělo být kvalitnější a lépe dostupné díly.

Naposledy editováno 08.01.2024 10:48:28
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Royal Enfield Interceptor - Royal Enfield Interceptor matmat 9 19.2.2024 v 14:02 dasto
Jaký nejlepší laďák na CB300R Honda CB 300R Jezevec125 17 31.12.2023 v 15:16 Jezevec125
Royal Enfield 865ccm [1, 2] Royal Enfield Interceptor Alceste 33 11.10.2022 v 20:33 callowsick
Moto v kubatuře 200-400ccm Honda CB350 H´ness, Royal Enfield Meteor 350, Yamaha... Voi_Ta 17 10.10.2022 v 14:49 callowsick
Royal Enfield - FuelX Lite / Decat ... Royal Enfield Himalayan, Royal Enfield Meteor 350 callowsick 5 8.10.2022 v 08:15 Johny_Servis


TOPlist