2 reakcí na tento příspěvek Neustálé závady na statoru
1 reakcí na tento příspěvek Neustálé závady na statoru
V 50 t. jsem nechal stator preventivně převinout u p. Mareše a zároveň u něho koupil i MOSFET regulátor. Mám voltmetr zapojený na baterku a od té doby stabilní napětí 14.5V
www.previjeni-regulatory.cz/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustálé závady na statoru
Slávek-TDM píše: Jak meris olej? Neni ho v motoru malo?
800 stovka nemá alternátor chlazený olejem.
1 reakcí na tento příspěvek Neustálé závady na statoru
https://www.advrider...blem-solved.1242648/
Taky jsem bral věci od p. Mareše. Má dobré reference.
Mě altík odešel až v 75t km, takže jsem to bral jako daň z provozu BMW a k výměně regulátoru nedošlo, i když jsem ho koupil taky. Byl už klid než jsem to na 95t km prodal.
Zřejmě je to opravdu stroj od stroje kdy odejde. Zkus sehnat ten novější rotor (s otvory) + reg co radí v odkazu...
Naposledy editováno 15.09.2023 11:44:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustálé závady na statoru

Jinak pokud jsem to pochopil správně, tak řešení je montáž rotoru z novějších ročníků, který ho mají "odvětrávaný"... Spálenej stator je jen důsledek vysoký teploty. Je to tak?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustálé závady na statoru
Jako prevence je asi nejlepší vyměnit origo regler za MOSFET. Karter se statorem je teď o poznání chladnější (čti: nespálím si ruku) a MOSFET regler je vlažný.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rozměr kola u cesťáku BMW F 800 GS, BMW F 850 GS | PetrH00 | 7 | 2.10.2023 v 17:55 Pedl |
Turecko: Připojištění asistenčních ... BMW R 1200 GS, BMW F 800 GS | Valdemar | 26 | 31.8.2023 v 19:01 jirka-mz |
Čep brzdové páčky F 800 R 2009 BMW F 650 GS, BMW F 800 GS, BMW F 800 R | Vitor | 6 | 16.6.2023 v 10:11 Vitor |
Měření tlaku pneu BMW F 800 GS | Romanosec | 7 | 18.5.2023 v 16:20 TaťusPájus |
BMW F800 GS - chyba ABS, tachometr BMW F 800 GS | hyckat | 14 | 23.4.2023 v 01:21 FaktNeníCoŘešit |