globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přetryskání karburátoru
1.9.2023 v 15:23
Ahoj,
rád bych si ujasnil mojí úvahu.
Loni kupovaná motorka kawasaki zl900 eliminator jezdila, startovala bez sytiče, svíčky jako uhel.
Letos po "GO" najeto cca 400km a stále ladím, ale spokojený nejsem.
Jde o to, že už sytič funguje, starty studené výborné, teple nedokonalé, dle mě hodně bohaté. Abych vůbec docílíl správné odezvy plynu, musím šroub bohatosti směsi vytočit přes 3 otáčky (výrobce udává 2,1/8). Míň si karburátor dělá co chce, otáčky neklesaji, bo nejde do otáček.
Abych se dostal na šroubu směsi cca 2 otáčky, což pro start stačí a i při ohřátí start bude lepší, tak bych měl zvětšit hlavní trysku plus zvednou jehlu.
Pro tento typ jsou v manuálu různé velikosti trysek a samozřejmě nevím, zda současná už není předešlým majitelem, nebo jiným zmenšená.
Je má úvaha správná?
Dekuji

Naposledy editováno 01.09.2023 22:27:35

Přetryskání karburátoru

1.9.2023 v 16:04 | Nahoru | #1
Nebo teplejší, studenější svíčky?

1 reakcí na tento příspěvek Přetryskání karburátoru

2.9.2023 v 09:16 | Nahoru | #2
Uvaha správna, no nie hlavnu trysku, ale volnobeznu. Mas tam ladak a filter sport? Potom aj hlavnu trysku vacsiu. Ak je vsetko ok, ciste a tesne, tak zly teply start, pomale klesanie otacok a neochotu za plynom z nizkych otacok sposobuje chudobna zmes. Treba to obohatit.

Naposledy editováno 02.09.2023 09:20:52

1 reakcí na tento příspěvek Přetryskání karburátoru

2.9.2023 v 09:22 | Nahoru | #3
změř trysky a pak uvidíš, bohatost nech na 3ot tím motorce neublížíš, ba naopak.....Jinak ti řeknu at jedeš někam na brzdu, podle pocitu směs stejně nedoladíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskání karburátoru

2.9.2023 v 11:40 | Nahoru | #4
dasto> Žádné ladění nemám. Mělo by být vše originál.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskání karburátoru

2.9.2023 v 12:23 | Nahoru | #5
Bobo22> tak to nakopni, zober cistic brzd, alebo karburatorov a striekaj v okoli prirub karbec-hlava, airbox-karbec a pod. Ak sa zdvihnu otacky, nasavas falosny vzduch. Rovnako prekontroluj cely airbox.
Mal som podobny problem na kawe a nakoniec som zistil, ze bol po obvode otvor v airboxe. Je zoskrutkovany z 2 ks. Proste vek a teplo a airbox sa jemne zdeformoval otvoril v spoji.

(reakce na) Přetryskání karburátoru

2.9.2023 v 12:49 | Nahoru | #6
dasto> Tento test jsem dělal a ani ťuk. Příruby karburátoru jsem měnil. Jediné co jsem ještě neměnil je samotný filtr, jen vyfoukaný. Dám nový ať se posunu. Btw, stále si myslím, že to mám moc bohatý..

(reakce na) Přetryskání karburátoru

2.9.2023 v 12:49 | Nahoru | #7
wáca> Přemýšlím nad brzdou..

(reakce na) Přetryskání karburátoru

2.9.2023 v 12:50 | Nahoru | #8
dasto> Je pravdou, když teď přemýšlím, že falešný vzduch by to opravdu mohl dělat, když musím tolik obahacovat.

Přetryskání karburátoru

2.9.2023 v 23:18 | Nahoru | #9
Dám Ti v úvahu variantu ... Jehla od šoupěte vs emulsní trubice .. Stalo se mi že po všech možných procedůrách zkoušení těsnosti přírub, hladin v plovákovkách, těsnících kroužků v obtocích sytičů, koupele v ultrazvuku a.t.p. pořád bez reakce korekce bohatosti sem už nasranosti hodin s tím strávených objednal nové emulsky, trysky, jehly i šoupatka. Membrány byly v poho, pěkně se ohrnovaly bez sebemenších známek defektů. Nasypal to tam a lajna.. Byl to ale V dvouvál... Samozřejmě je to jen jedna z mnohých možností

Přetryskání karburátoru

4.9.2023 v 15:57 | Nahoru | #10
Emulsní trubice jsou všechny nové. Jediný v čem je rozdíl od původních je v počtu dírek. Mají o dvě dírky, respektive čtyři víc.
Předpokládám, že mají určovat množství benzínu a ne vzduchu. Ale třeba se pletu.
Před víkendem jsem přidal na směsi a odezva super, jen ty svíčky černý...

Naposledy editováno 04.09.2023 15:58:30

1 reakcí na tento příspěvek Přetryskání karburátoru

4.9.2023 v 19:46 | Nahoru | #11
Nové od Kawy či nové z alíka? Tie alíkové sú nahovno ciachované.
Štartuje ti aj bez sýtiču studené? Sýtičové plunžre máš tesné? Sedlá ihly hl. trysky nemáš už vybité do oválu?

Přetryskání karburátoru

4.9.2023 v 19:59 | Nahoru | #12
Na volnoběh a do 1/3 výkonu v malém zatížení zčernají, to není nic neobvyklého a nic proti ničemu, snad mírně vyšší spotřebě..Jinak menší průměr volnoběžných trysek nebo větších vzdušníků volnoběhu, pokud nejsou dané... Od 2/3 do plného zatížení a hlavně v tahu když to pak vypneš, bez zbytečného brčení na volnoběh dostaneš skutečnou provozní barvu svíček.. Vím, těžko se to simuluje na veřejné komunikaci ale je to tak Za předpokladu že to reaguje na regulaci bohatosti hlavních trysek, což právě dělají jehly s emulskama.

Naposledy editováno 04.10.2023 20:03:55

(reakce na) Přetryskání karburátoru

6.9.2023 v 06:13 | Nahoru | #13
jdu900fire_blejt> Studené to bez sytiče nenastartuje, což si myslím, že je správně.
Sedlo emulsní trubice na které je našroubovaná hlavní tryska je také nové. Všechny trysky jsou nové.

Naposledy editováno 06.09.2023 06:14:25

1 reakcí na tento příspěvek Přetryskání karburátoru

9.9.2023 v 22:29 | Nahoru | #14
A tie sviecky su cierne aj po jazde? Alebo to nechas len povrcat a kontrolujes?
Ako bolo spominane, pri malom zatazeni budu cierne. Vzdy po zmene nastavenia urobim tak 50km trochu povytacam a az potom kontrolujem.

(reakce na) Přetryskání karburátoru

16.9.2023 v 09:50 | Nahoru | #15
dasto> Vždy po jízdě cca 80km.
Zkusím zvednou jehlu a ubrat směs.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozpůlení motoru Kawasaki ZL 900 Eliminator Bobo22 27 25.6.2023 v 19:51 Bobo22
Kawasaki ZL 900 cukání Kawasaki ZL 900 Eliminator Pabol 4 15.3.2022 v 21:25 ramlik


TOPlist