rád bych si ujasnil mojí úvahu.
Loni kupovaná motorka kawasaki zl900 eliminator jezdila, startovala bez sytiče, svíčky jako uhel.
Letos po "GO" najeto cca 400km a stále ladím, ale spokojený nejsem.
Jde o to, že už sytič funguje, starty studené výborné, teple nedokonalé, dle mě hodně bohaté. Abych vůbec docílíl správné odezvy plynu, musím šroub bohatosti směsi vytočit přes 3 otáčky (výrobce udává 2,1/8). Míň si karburátor dělá co chce, otáčky neklesaji, bo nejde do otáček.
Abych se dostal na šroubu směsi cca 2 otáčky, což pro start stačí a i při ohřátí start bude lepší, tak bych měl zvětšit hlavní trysku plus zvednou jehlu.
Pro tento typ jsou v manuálu různé velikosti trysek a samozřejmě nevím, zda současná už není předešlým majitelem, nebo jiným zmenšená.
Je má úvaha správná?
Dekuji
Naposledy editováno 01.09.2023 22:27:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskání karburátoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskání karburátoru
Mal som podobny problem na kawe a nakoniec som zistil, ze bol po obvode otvor v airboxe. Je zoskrutkovany z 2 ks. Proste vek a teplo a airbox sa jemne zdeformoval otvoril v spoji.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rozpůlení motoru Kawasaki ZL 900 Eliminator | Bobo22 | 27 | 25.6.2023 v 19:51 Bobo22 |
Kawasaki ZL 900 cukání Kawasaki ZL 900 Eliminator | Pabol | 4 | 15.3.2022 v 21:25 ramlik |