globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přetryskání karburátoru
1.9.2023 v 15:23
Ahoj,
rád bych si ujasnil mojí úvahu.
Loni kupovaná motorka kawasaki zl900 eliminator jezdila, startovala bez sytiče, svíčky jako uhel.
Letos po "GO" najeto cca 400km a stále ladím, ale spokojený nejsem.
Jde o to, že už sytič funguje, starty studené výborné, teple nedokonalé, dle mě hodně bohaté. Abych vůbec docílíl správné odezvy plynu, musím šroub bohatosti směsi vytočit přes 3 otáčky (výrobce udává 2,1/8). Míň si karburátor dělá co chce, otáčky neklesaji, bo nejde do otáček.
Abych se dostal na šroubu směsi cca 2 otáčky, což pro start stačí a i při ohřátí start bude lepší, tak bych měl zvětšit hlavní trysku plus zvednou jehlu.
Pro tento typ jsou v manuálu různé velikosti trysek a samozřejmě nevím, zda současná už není předešlým majitelem, nebo jiným zmenšená.
Je má úvaha správná?
Dekuji

Naposledy editováno 01.09.2023 22:27:35

1 reakcí na tento příspěvek Přetryskání karburátoru

2.9.2023 v 09:22 | Nahoru | #1
změř trysky a pak uvidíš, bohatost nech na 3ot tím motorce neublížíš, ba naopak.....Jinak ti řeknu at jedeš někam na brzdu, podle pocitu směs stejně nedoladíš

(reakce na) Přetryskání karburátoru

2.9.2023 v 12:49 | Nahoru | #2
wáca> Přemýšlím nad brzdou..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozpůlení motoru Kawasaki ZL 900 Eliminator Bobo22 27 25.6.2023 v 19:51 Bobo22
Kawasaki ZL 900 cukání Kawasaki ZL 900 Eliminator Pabol 4 15.3.2022 v 21:25 ramlik


TOPlist