globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979
23.8.2023 v 11:49
Zdravím,

řešíme startování motorky Goldwing GL1000 r.v. 1979, kdy jsou přetěsněny karburátory, nové svíčky, nová baterie.
- svíčky jiskru hází (NGK D8EA)
- startér točí
- benzín dle orosení svíček taktéž teče
Při delším točení již benzín teče v mezikusu výfuku

Statování se sytičem taktéž nefunkční.

Nemá někdo radu na co se zaměřit?

Díky za pomoc.

Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

23.8.2023 v 12:13 | Nahoru | #1
A benzín je tam jak starej ?

Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

23.8.2023 v 12:43 | Nahoru | #2
Časování zápalu, rozvody,může být o 1 otacku klika od vacky

Naposledy editováno 23.08.2023 13:28:04

1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

23.8.2023 v 15:00 | Nahoru | #3
Tenhleten boxer je náchylný k ulití svíček, pokud se to nepodařilo nastartovat a z výfuků již teče benzín, je potřeba vyměnit svíčky i ty nové pokud se jednou utopily v benzínu jsou již nefunkční, hlavně NGK. Předtím to startovalo ? a rozvody jsi nedělal ?
Jo a hlavně po vyndání svíček nechat pořádně odvětrat.

Naposledy editováno 23.08.2023 15:01:48

Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

24.8.2023 v 13:04 | Nahoru | #4
skus dat sviecky brisk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

24.8.2023 v 16:41 | Nahoru | #5
FJRPEPA> aaaale, ty NGKačka hned po uchání benzínem nezdechnou...vypálit plamenem a zkusit to s nimi znovu...

Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

24.8.2023 v 17:30 | Nahoru | #6
Kluci, já nevím, ale já na NGK nedám dopustit . Dávám je jak do XJR 1300, tak i do GoldWinga ( shodou okolností jsou stejného označení ) a no problém. V golďasovi jsem je několikrát ulil ( je na to ulití náchylný ). Vždy stačilo odvětrat, vysušit a jelo se dál.

Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

25.8.2023 v 10:56 | Nahoru | #7
Kontrolovali ste kabely od kladívek? Pokud ani neškytne, možná je máte prohozené. Pokud ste je prohodili, tak pálí naopak, to znamená v dolní úvrati. Jedna cívka pálí pro přední válce, druhá pro zadní. Cívky pálí po půl otáčce kliky (čtvrt otáčce vačkového hřídele, všimněte si, že vačka pod kladívkama má dva hrby a kladívka jsou po 90°), 1. + 2. válec, +180° 3. + 4. válec.

(reakce na) Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

25.8.2023 v 18:03 | Nahoru | #8
2stroke> No nevím jak teď, ale před 30 roky jsi se na NGK blbě podíval a jiskra zmizela

Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

26.8.2023 v 13:04 | Nahoru | #9
A francouzský NGK stojej všechny za .....
Z nové sady na auto dvě vadné.

Naposledy editováno 26.08.2023 13:05:55

Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

29.8.2023 v 17:01 | Nahoru | #10
Benzín nalitý nový, před demontáží karburátorů startoval bez problémů. Kabely od zapalovacích cívek jsem zkontroloval, všechny svíčky hází jiskru, dle schématu jsme kabely neotočily. I po ulití NGK venku svíčky jiskru hází, zkusíme Brisk svíčky BBR12C.
Ještě jsme zjistili, že ve vzduchové komoře mezi karburátory zůstává velké množství paliva a že v prvním bloku válce je největší množství benzínu - hladina až po koleno od rozdělovače, v ostatních třech byla asi desetina paliva oproti prvnímu. prvnímu.

Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

30.8.2023 v 09:10 | Nahoru | #11
Pokud je v té prostřední komoře benzín, tak je špatně přetěsněná. Dole v přírubě komory je benzínový kanálek, který pravděpodobně netěsní. Tím kanálkem se rozvádí benzín do všech karburátorů.

Naposledy editováno 30.08.2023 09:12:09

Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

20.3.2024 v 12:56 | Nahoru | #12
Předpokládám, že problém jsi už vyřešil, ale i tak, zkusim vlákno oživit, protože se zrovna taky peru s karburátory na GL1000.
Jedinej způsob jak se ti může dostávat benzín do sací komory spojující karburátory je přeplavení karburátoru. Pokud jsi použil repas sadu karburátoru, nejspíš jsi vyměnil i uzavírací jehly plovákových komor. Tím se ti skoro jistě změnily výšky hladin v plovákových komorách a minimálně jedna komora se ti nezavírá včas, nebo vůbec a benzín se valí kudy může, tj. do zmíněné komory a taky do válců. Teče, dokud nezavřeš kohout na nádrži.

I pokud jsi jazýčky plováků naohýbal dle servisního manuálu tak ve skutečnosti benzín v plovákové komoře může být v naprosto nevyhovující výšce. Je nutné si s tím trošku pohrát. V případě zájmu popíšu postup.

Jinak naprostý základ k pochopení problematiky karburátorů na GL 1000 je zde:

https://www.randakks...-mistakes/#more-1060

Naposledy editováno 20.03.2024 13:05:12

1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

20.3.2024 v 13:52 | Nahoru | #13
Marek-pce: Ale ty karburátory jsou k té centrální komoře našikmo, takže pokud by nějaký karbec nezavíral, tak bude jenom ten konkrétní válec plný benzínu ale ne ty ostatní.

(reakce na) Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

28.3.2024 v 16:53 | Nahoru | #14
pavelgl1> to sice jsou, ale to nehraje roli. Jde o hydrostatický tlak. Hladina v karburátorech bude stoupat až na úroveň hladiny v nádrži. Je to stejnej princip na jakým se přepoští voda mezi sudama na zahradě. Jestli chceš ověřit, že nekecám, vyšroubuj vypouštěcí šroub plovákový komory, přes redukci tam napoj průhlednou hadičku a zvedni ji druhým koncem kolmo vzhůru a uvidíš, kam ti nastoupe hladina v té hadičce. To je skutečná hladina benzínu v karburátoru. Pokud ti nezavírá jehla nad plovákem, budeš se možná divit

1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

29.3.2024 v 10:01 | Nahoru | #15
A jak se tam dostane benzín přes palivové čerpadlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

31.3.2024 v 19:53 | Nahoru | #16
FJRPEPA> V hlavě čerpadla je jenom dvojice ventilů propouštějících směrem od nádrže do motoru. Blokují zpětnej průtok. Membrána je pod nima, takže ta je ze hry. Ty ventily mají slaboučkou vratnou pružinku a nemají žádné gumové těsnění.Normálně přes ně benzín proteče.
To je taky jeden z důvodů proč je na nádrži kohout i když je tam čerpadlo. Karburátory nemají přepad a kdyby nezafungovaly jehly v karburátorech, tak se válce naplněj benzínem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

2.4.2024 v 07:33 | Nahoru | #17

Marek-pce píše: FJRPEPA> V hlavě čerpadla je jenom dvojice ventilů propouštějících směrem od nádrže do motoru. Blokují zpětnej průtok. Membrána je pod nima, takže ta je ze hry. Ty ventily mají slaboučkou vratnou pružinku a nemají žádné gumové těsnění.Normálně přes ně benzín proteče.
To je taky jeden z důvodů proč je na nádrži kohout i když je tam čerpadlo. Karburátory nemají přepad a kdyby nezafungovaly jehly v karburátorech, tak se válce naplněj benzínem.



Benzín se do karburátorů dostane jen pomocí palivového čerpadla. jinak by tam nemuselo být, hladina benzínu v nádrži je níže než karburátory. Pouze při nabrání úplně plné nádrže se na chvíli může stát, že tam benzín teče sám samospádem.

Naposledy editováno 02.04.2024 07:35:25

(reakce na) Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

2.4.2024 v 21:37 | Nahoru | #18
FJRPEPA> Už od cca 1/3 nádrže je hladina v nádrži nad horní hranou plovákových komor. Čerpadlo je tam proto, že samospád nemusí stačit na udržení požadovaný hladiny v komorách při plný "konzumaci".
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... Apo-Rider 8 29.6.2023 v 16:18 Apo-Rider
Honda Gl 1000-vše o této moto. Honda GL1000 GoldWing Petr101 13 5.8.2019 v 10:54 Honza-ČZ
Brzdové destičky Veteráni Honda XRV 750 Africa Twin, Suzuki GSX-R 1300 Hayabus... svandasek 6 7.5.2019 v 22:08 svandasek
Honda GL 1000 a nosič Krauser Honda GL1000 GoldWing Koblet 8 23.8.2018 v 09:13 Koblet


TOPlist