globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979
23.8.2023 v 11:49
Zdravím,

řešíme startování motorky Goldwing GL1000 r.v. 1979, kdy jsou přetěsněny karburátory, nové svíčky, nová baterie.
- svíčky jiskru hází (NGK D8EA)
- startér točí
- benzín dle orosení svíček taktéž teče
Při delším točení již benzín teče v mezikusu výfuku

Statování se sytičem taktéž nefunkční.

Nemá někdo radu na co se zaměřit?

Díky za pomoc.

Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

23.8.2023 v 12:13 | Nahoru | #1
A benzín je tam jak starej ?

Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

23.8.2023 v 12:43 | Nahoru | #2
Časování zápalu, rozvody,může být o 1 otacku klika od vacky

Naposledy editováno 23.08.2023 13:28:04

1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

23.8.2023 v 15:00 | Nahoru | #3
Tenhleten boxer je náchylný k ulití svíček, pokud se to nepodařilo nastartovat a z výfuků již teče benzín, je potřeba vyměnit svíčky i ty nové pokud se jednou utopily v benzínu jsou již nefunkční, hlavně NGK. Předtím to startovalo ? a rozvody jsi nedělal ?
Jo a hlavně po vyndání svíček nechat pořádně odvětrat.

Naposledy editováno 23.08.2023 15:01:48

Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

24.8.2023 v 13:04 | Nahoru | #4
skus dat sviecky brisk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

24.8.2023 v 16:41 | Nahoru | #5
FJRPEPA> aaaale, ty NGKačka hned po uchání benzínem nezdechnou...vypálit plamenem a zkusit to s nimi znovu...

Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

24.8.2023 v 17:30 | Nahoru | #6
Kluci, já nevím, ale já na NGK nedám dopustit . Dávám je jak do XJR 1300, tak i do GoldWinga ( shodou okolností jsou stejného označení ) a no problém. V golďasovi jsem je několikrát ulil ( je na to ulití náchylný ). Vždy stačilo odvětrat, vysušit a jelo se dál.

Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

25.8.2023 v 10:56 | Nahoru | #7
Kontrolovali ste kabely od kladívek? Pokud ani neškytne, možná je máte prohozené. Pokud ste je prohodili, tak pálí naopak, to znamená v dolní úvrati. Jedna cívka pálí pro přední válce, druhá pro zadní. Cívky pálí po půl otáčce kliky (čtvrt otáčce vačkového hřídele, všimněte si, že vačka pod kladívkama má dva hrby a kladívka jsou po 90°), 1. + 2. válec, +180° 3. + 4. válec.

(reakce na) Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

25.8.2023 v 18:03 | Nahoru | #8
2stroke> No nevím jak teď, ale před 30 roky jsi se na NGK blbě podíval a jiskra zmizela

Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

26.8.2023 v 13:04 | Nahoru | #9
A francouzský NGK stojej všechny za .....
Z nové sady na auto dvě vadné.

Naposledy editováno 26.08.2023 13:05:55

Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

29.8.2023 v 17:01 | Nahoru | #10
Benzín nalitý nový, před demontáží karburátorů startoval bez problémů. Kabely od zapalovacích cívek jsem zkontroloval, všechny svíčky hází jiskru, dle schématu jsme kabely neotočily. I po ulití NGK venku svíčky jiskru hází, zkusíme Brisk svíčky BBR12C.
Ještě jsme zjistili, že ve vzduchové komoře mezi karburátory zůstává velké množství paliva a že v prvním bloku válce je největší množství benzínu - hladina až po koleno od rozdělovače, v ostatních třech byla asi desetina paliva oproti prvnímu. prvnímu.

Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

30.8.2023 v 09:10 | Nahoru | #11
Pokud je v té prostřední komoře benzín, tak je špatně přetěsněná. Dole v přírubě komory je benzínový kanálek, který pravděpodobně netěsní. Tím kanálkem se rozvádí benzín do všech karburátorů.

Naposledy editováno 30.08.2023 09:12:09

Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

20.3.2024 v 12:56 | Nahoru | #12
Předpokládám, že problém jsi už vyřešil, ale i tak, zkusim vlákno oživit, protože se zrovna taky peru s karburátory na GL1000.
Jedinej způsob jak se ti může dostávat benzín do sací komory spojující karburátory je přeplavení karburátoru. Pokud jsi použil repas sadu karburátoru, nejspíš jsi vyměnil i uzavírací jehly plovákových komor. Tím se ti skoro jistě změnily výšky hladin v plovákových komorách a minimálně jedna komora se ti nezavírá včas, nebo vůbec a benzín se valí kudy může, tj. do zmíněné komory a taky do válců. Teče, dokud nezavřeš kohout na nádrži.

I pokud jsi jazýčky plováků naohýbal dle servisního manuálu tak ve skutečnosti benzín v plovákové komoře může být v naprosto nevyhovující výšce. Je nutné si s tím trošku pohrát. V případě zájmu popíšu postup.

Jinak naprostý základ k pochopení problematiky karburátorů na GL 1000 je zde:

https://www.randakks...-mistakes/#more-1060

Naposledy editováno 20.03.2024 13:05:12

1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

20.3.2024 v 13:52 | Nahoru | #13
Marek-pce: Ale ty karburátory jsou k té centrální komoře našikmo, takže pokud by nějaký karbec nezavíral, tak bude jenom ten konkrétní válec plný benzínu ale ne ty ostatní.

(reakce na) Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

28.3.2024 v 16:53 | Nahoru | #14
pavelgl1> to sice jsou, ale to nehraje roli. Jde o hydrostatický tlak. Hladina v karburátorech bude stoupat až na úroveň hladiny v nádrži. Je to stejnej princip na jakým se přepoští voda mezi sudama na zahradě. Jestli chceš ověřit, že nekecám, vyšroubuj vypouštěcí šroub plovákový komory, přes redukci tam napoj průhlednou hadičku a zvedni ji druhým koncem kolmo vzhůru a uvidíš, kam ti nastoupe hladina v té hadičce. To je skutečná hladina benzínu v karburátoru. Pokud ti nezavírá jehla nad plovákem, budeš se možná divit

1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

29.3.2024 v 10:01 | Nahoru | #15
A jak se tam dostane benzín přes palivové čerpadlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

31.3.2024 v 19:53 | Nahoru | #16
FJRPEPA> V hlavě čerpadla je jenom dvojice ventilů propouštějících směrem od nádrže do motoru. Blokují zpětnej průtok. Membrána je pod nima, takže ta je ze hry. Ty ventily mají slaboučkou vratnou pružinku a nemají žádné gumové těsnění.Normálně přes ně benzín proteče.
To je taky jeden z důvodů proč je na nádrži kohout i když je tam čerpadlo. Karburátory nemají přepad a kdyby nezafungovaly jehly v karburátorech, tak se válce naplněj benzínem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

2.4.2024 v 07:33 | Nahoru | #17

Marek-pce píše: FJRPEPA> V hlavě čerpadla je jenom dvojice ventilů propouštějících směrem od nádrže do motoru. Blokují zpětnej průtok. Membrána je pod nima, takže ta je ze hry. Ty ventily mají slaboučkou vratnou pružinku a nemají žádné gumové těsnění.Normálně přes ně benzín proteče.
To je taky jeden z důvodů proč je na nádrži kohout i když je tam čerpadlo. Karburátory nemají přepad a kdyby nezafungovaly jehly v karburátorech, tak se válce naplněj benzínem.



Benzín se do karburátorů dostane jen pomocí palivového čerpadla. jinak by tam nemuselo být, hladina benzínu v nádrži je níže než karburátory. Pouze při nabrání úplně plné nádrže se na chvíli může stát, že tam benzín teče sám samospádem.

Naposledy editováno 02.04.2024 07:35:25

(reakce na) Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979

2.4.2024 v 21:37 | Nahoru | #18
FJRPEPA> Už od cca 1/3 nádrže je hladina v nádrži nad horní hranou plovákových komor. Čerpadlo je tam proto, že samospád nemusí stačit na udržení požadovaný hladiny v komorách při plný "konzumaci".
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... Apo-Rider 9 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Honda Gl 1000-vše o této moto. Honda GL1000 GoldWing Petr101 13 5.8.2019 v 10:54 Honza-ČZ
Brzdové destičky Veteráni Honda XRV 750 Africa Twin, Suzuki GSX-R 1300 Hayabus... svandasek 6 7.5.2019 v 22:08 svandasek
Honda GL 1000 a nosič Krauser Honda GL1000 GoldWing Koblet 8 23.8.2018 v 09:13 Koblet


TOPlist