globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW R 1200 GS zakarbonované svíčky na levém válci
Chlapi, při výměně svíček jsem zjistil, že na levém válci jsou svíčky úplně zalepené vi. foto. Na pravém byla horní úplně cajk (tady už je neorigo cívka, ostatní původní) a spodní pravá taky černá. Myslel jsem, že to bude špatnýma cívkama.
Měřil jsem odpor u horních cívek tedy origo a neorigo a hodnoty odporu byly stejné. Pak jsem zkoušel jiskru a všechny dávají stejně.
Další poznatek je, že po delším stání, motorka nechce moc chytnout. Dnes jsem to poprvé po zimní odstávce startnul a docela se to trápilo, pak to i po chvilce chcíplo. (svíčky už byly nové)
To se mi stalo i loni v sezóně, když to pár dní stálo.
Ještě se chystám pročistit filtr (mám K&N)
Po mírném zahřátí už startuje normálně. Motorku dávám dost často na boční stojan, může to mít vliv?
Mám ročník 2009, najeto něco málo přes 100 tis.
Olej to nežere a spotřeba je kolem 5 - 5,5l/100 km.
Díky za případné rady!

Pravá strana


Levá strana

1 reakcí na tento příspěvek BMW R 1200 GS zakarbonované svíčky na levém válci

3.4.2023 v 15:34 | Nahoru | #1
Spodni svicky na vzduchaci nepaleji porad. jsou emisni zapaluji pouze do cca 40 st teploty motoru.

Naposledy editováno 03.04.2023 15:35:22

(reakce na) BMW R 1200 GS zakarbonované svíčky na levém válci

3.4.2023 v 16:14 | Nahoru | #2
servisák> Zapalují pořád, ale v některých režimech je jejich zápal tak opožděný, že už nemají co zapálit.

Featured in all BMW Boxers since 2003 (with the exception of the 850cc power units), dual ignition has been further modified and improved on the R1200GS. The auxiliary spark plug is now arranged at the outer edge of the cylinder, the ignition timing of both plugs being freely programmable as a function of load and engine speed in order to further optimise running smoothness, emission management, and fuel economy. Referred to as “phase shift”, this adjustment process is maintained consistently all the way from part load to full load.
In practice, this means different ignition timing points on both spark plugs in defined control map areas. When approaching full load, where dual ignition no longer provides any benefits, the phase shift effect is so large that the spark crosses over on the auxiliary plug in the expansion cycle (60 degrees at TDC). For all practical purposes this corresponds to single ignition on the central spark plug under full load.


https://motorcyclein...formation-index261e/
Kdyby pálily jenom za studena, tak by ty sekundární svíčky měly mít nižší tepelnou hodnotu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS fajgara 7 25.4.2024 v 19:21 ja1
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS RobocopCAP 20 5.4.2024 v 19:42 Anetoska
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl
Hlučná spojka BMW R 1200 GS Cenda28 3 3.3.2024 v 21:06 yzf07


TOPlist