Repasuju zrovna alternátor a po namontování nového předního ložiska SKF (6303C3) jsem zjistil že to má tak 3 možná 4 mm radiální vůli přímo v samotné kleci ložiska. Montáž jsem dělal samozřejmě správně a pečlivě, tak jako vždycky, abych nevyvodil sílu přes kuličky ale vždy to natloukal přes správný kroužek (do díry přes vnější a na hřídel přes vnitřní).
Podle mě je to i presto ze se jedná o C3 vůle příliš veliká, mimochodem to staré ložisko co má najeto 200000km zdaleka takovou vůli nemá. Jakou vůli u nového C3 ložiska byste očekávali?
díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální vůle ložiska C3
VilemRD píše: 3-4 mm? Ale notak.
Asi mu prodali ložisko bez kuliček.
Tam budou kuličky tak o průměru 6 mm, to by museli mít průměr 4 mm aby to mělo takovou vůli.
A kdyby tomu tak bylo, tak je to důvod k bezplatné výměně ložisek v prodejně.
Naposledy editováno 05.03.2023 15:37:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální vůle ložiska C3
Me teda kulička v ložisku nechybí, ale vůle vnitřního kroužku je fakt brutální. Blbý je že to ani nepůjde vyreklamovat, protože borec řekne, že jsem to nakurvil při montáži a vůbec se se mnou nebude bavit. No nic SKF má u mě veliký škraloup (ne že by to pro ně mělo něco znamenat ) ale je fakt že ZKL/ZVL/Kinex mě nezklamaly nikdy a i kdyby, tak za tu poloviční cenu se to pořád oplatí. Btw. Původní ložiska v origo VW alternátoru byl noname poland. Holt svět se obrací vzhůru nohama
Naposledy editováno 05.03.2023 18:29:02