globalmoto_kveten





Téma: Vzduchom chladený motor v prehriatom meste
 
23.1.2023 v 10:15
Cavte
aku mate skusenost s jazdou v lete v meste. Ked je tak dobrých 35 stupnou, asfalt a budovy su este same osebe ako radiatory a mate motorku so vzduchom chladenym motorom. Sice sa daju obehnut kolony ale aj tak sa stale ide pomaly od semaforu k semaforu. Konkretne myslim motorky s vacssim objemom ako napr Yamaha midnight star 950.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchom chladený motor v prehriatom meste

24.1.2023 v 08:33 | Nahoru | #1

Yura píše: Moto Guzzi V85TT, 850ccm vzducháč, Vidin, západní Bulharsko, červen 2022, teplota ve stínu kolem 36°c, totální záser města kamionama, nějaká nehoda, neprůjezdné silnice, nešlo ani objet, asi hodinu jsme tam poskakovali, než se dalo volně pokračovat. Motorka rozžhavená po předchozí 200 km jízdy. Žádný přehřívání se nestalo. Motor to úplně v klidu pobral. Buď bez obav. Předtím jsem jezdil řadu let na XV 1100, a taky nikdy problém.



...úplně stejnej případ ...Bandit 1200, SACS motor, červenec 2015, Rijeka, odpolední špička, nehoda, ve stínu 37 st.C, já vařenej, žena omdlívala, na teploměru v zátce 135 st.C na oleji, motor si chrochtal a dával to líp než my...stejně tak okruhový dny a Endurance závody, kdy ten vzducháč s pauzama na dotankování a výměnu jezdců dával 6ti hodinovky jako fík...nevidim důvod mít obavy z přehřátí a utavení vzduchem chlazenýho 4taktního motoru...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchom chladený motor v prehriatom meste

24.1.2023 v 10:56 | Nahoru | #2
Filous> On bude rozdíl když to je chlazené čistě vzduchem a né tak vymakaně olejem jako Bandit.

FrancisR> Ta zátka je fajn nápad. Ikdyž možná ten rozsah je celý normální pro vzducháče
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist