Téma: Podřazování - Rev-matching
10.1.2023 v 18:51
Ahoj! Tak mistři, jsem zvědav na názory a postřehy. Před nějakou dobou jsem měl rozhovor o stylu jízdy s par přáteli a narazili jsme na téma podřazování.

Jaký dle vás ten správný postup.

A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky

B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.

Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?

Díky a čáu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

12.1.2023 v 15:10 | Nahoru | #1
marna> a stale ti z toho vychazi. Ze je lepsi “vrknout” plynem po přeřazení nez pred ? Tak si tam asi dopln alespoň nejake otacky prvku ktere do sebe zasouvas s nějakými indexy nebo čísly a znaminky ktera rychlost je vetsi ci mensi…

Zubove spojky půjdou do sebe nejspis zasunout lepe, pokud rozdíl otacek spojovaných prvku bude maly nez kdyz bude velky …

Tak pak prijd s tim, v jakem pripade je ten rozdíl mensi, vetsi, ci stejny…

Jelikoz jsi teoreticky o level dal nez my, asi nebude problem tohle v nejakem SW nasimulovat, setrvacnosti, treni v rozpojene spojce, treni v ložiscích… to neni az tak slozita úloha a da se i docela solidně validovat na nejake skutečne prevodovce…

Naposledy editováno 12.01.2023 15:11:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

12.1.2023 v 15:26 | Nahoru | #2
assassin> Otázka tazatele znela A alebo B. Z toho je správnejšie B. Ako to reálne robím ja som napísal asi 3 strany dozadu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

12.1.2023 v 15:34 | Nahoru | #3
assassin> hele nechci v tom vrkání plynem dělat ještě větší bordel ale ještě by se vše dalo začít rozlišovat zda podráždění je v agresivní fázi jako že podřazuješ abys dost brzdil motorem a to jemné jako že zadní guma ani neví že si podřadil což při rozpojení spojkou je mezi oběma variantami kurva rozdíl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist