Téma: Podřazování - Rev-matching
10.1.2023 v 18:51
Ahoj! Tak mistři, jsem zvědav na názory a postřehy. Před nějakou dobou jsem měl rozhovor o stylu jízdy s par přáteli a narazili jsme na téma podřazování.

Jaký dle vás ten správný postup.

A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky

B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.

Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?

Díky a čáu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

12.1.2023 v 10:41 | Nahoru | #1
assassin> proč tam je vlastně na Lejdy tak velký logo Praga? Vy na tom děláte za sebe, nebo to Loprajs platí?
Spodek je Tatra, motor Iveco, převodovka Hewland.
Ta koncepce s čumákem je lepší pro sevis nebo je to lepší pro rozložení váhy auta?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

12.1.2023 v 12:45 | Nahoru | #2
P_B> Čumák sa na najbližšom dakare kvôli zlepšeniu výhľadu konať nebude.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist