Jaký dle vás ten správný postup.
A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky
B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.
Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?
Díky a čáu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching
Ferfi píše: assassin> U té Pragy jsou použity k pohonu komponenty, převodovka jsem četl Hewland, tam se asi k vývoji nebo konstrukci moc nedostaneš ne, nebo máte možnost (Praga) zasahovat i do software motoru/řazení?
Prevodovka neni moje oblast, ale vzhledem k tomu jak malo nas je, tak neni mozné o tom “nic nevedet” - prevodovku mame “custom” - hewland nam ji sklada na zakázku podle nasich pozadavku a probiha na tom “spolecnej” vyvoj. Software motoru i prevodovky mame svuj.