globalmoto_kveten





Téma: Podřazování - Rev-matching
10.1.2023 v 18:51
Ahoj! Tak mistři, jsem zvědav na názory a postřehy. Před nějakou dobou jsem měl rozhovor o stylu jízdy s par přáteli a narazili jsme na téma podřazování.

Jaký dle vás ten správný postup.

A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky

B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.

Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?

Díky a čáu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 23:04 | Nahoru | #1
assassin>
tak ted se muze predstavit marna

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 23:15 | Nahoru | #2
Jarrinn> tak to uz se stalo ne? myslim, ze prvni prispevek v tomhle vlakne mluvi sam za sebe a ty ostatni uz jsou jen tresnicka na pomyslnem dortu...

ze to dojde az sem bylo jasne hned na zacatku, vcetne synchronu, razeni s meziplynem u v3s atd atd.... dokonce jsou tu i taci co ovladaji slovo antihop

treba 2s trvajici podrazeni zakoncene "vrknutim" plynem - to se neda asi popsat jinak nez "majstrstyk"

Naposledy editováno 11.01.2023 23:30:49

(reakce na) Podřazování - Rev-matching

12.1.2023 v 07:24 | Nahoru | #3
Jarrinn> už sa predstavil, jazdí na obrovskom Japonskom nemenovanom dvojvalci SV (do riti či som sa nepreriekol s tým S-kom?) s objemom 650 ccm kde musí "give a jig" aby nedostal highsider pri podraďovaní, lebo to tak písali v užívateľskej príručke
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist