globalmoto_kveten





Téma: Podřazování - Rev-matching
10.1.2023 v 18:51
Ahoj! Tak mistři, jsem zvědav na názory a postřehy. Před nějakou dobou jsem měl rozhovor o stylu jízdy s par přáteli a narazili jsme na téma podřazování.

Jaký dle vás ten správný postup.

A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky

B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.

Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?

Díky a čáu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 23:15 | Nahoru | #1
Jarrinn> tak to uz se stalo ne? myslim, ze prvni prispevek v tomhle vlakne mluvi sam za sebe a ty ostatni uz jsou jen tresnicka na pomyslnem dortu...

ze to dojde az sem bylo jasne hned na zacatku, vcetne synchronu, razeni s meziplynem u v3s atd atd.... dokonce jsou tu i taci co ovladaji slovo antihop

treba 2s trvajici podrazeni zakoncene "vrknutim" plynem - to se neda asi popsat jinak nez "majstrstyk"

Naposledy editováno 11.01.2023 23:30:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 23:29 | Nahoru | #2
assassin> ano bylo to vyzivne, chybel uz jenom Kerut

(reakce na) Podřazování - Rev-matching

12.1.2023 v 00:04 | Nahoru | #3
assassin> Přesně . No třeba dotyčný šetří spojkový koš aby decelerační pružiny po jeho obvodu po puštění spojky nedostaly takovou prdu. Pozor, na tom taky něco je
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist