Jaký dle vás ten správný postup.
A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky
B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.
Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?
Díky a čáu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching
marna píše: Krovak> Považuješ sa za assassina?
V klidu, u me muzes tech spojek seridit rovnou 5 … z toho jsou 3 hydraulické
Ten moment zanedbatelný neni a na řazení ma vliv. Kdyby nemel, neozvalo by se lupnuti pri zařazeni jednicky u stojící motorky.
Pokud ten zanedbatelný moment dokaze roztocit několika kilogramove zadni kolo, tak je jasny, ze ma vliv na roztaceni/brzdění koleček v prevodovce co maji par deka…
Muzes se nekdy stavit za nama na okruhu, muzes mi vysvetlit kde spatne radim a ukázat jak se to dela spravne
Naposledy editováno 11.01.2023 10:25:49