Téma: Podřazování - Rev-matching
10.1.2023 v 18:51
Ahoj! Tak mistři, jsem zvědav na názory a postřehy. Před nějakou dobou jsem měl rozhovor o stylu jízdy s par přáteli a narazili jsme na téma podřazování.

Jaký dle vás ten správný postup.

A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky

B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.

Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?

Díky a čáu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 09:12 | Nahoru | #1
Krovak> Považuješ sa za assassina?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 10:19 | Nahoru | #2

marna píše: Krovak> Považuješ sa za assassina?



V klidu, u me muzes tech spojek seridit rovnou 5 … z toho jsou 3 hydraulické

Ten moment zanedbatelný neni a na řazení ma vliv. Kdyby nemel, neozvalo by se lupnuti pri zařazeni jednicky u stojící motorky.

Pokud ten zanedbatelný moment dokaze roztocit několika kilogramove zadni kolo, tak je jasny, ze ma vliv na roztaceni/brzdění koleček v prevodovce co maji par deka…

Muzes se nekdy stavit za nama na okruhu, muzes mi vysvetlit kde spatne radim a ukázat jak se to dela spravne

Naposledy editováno 11.01.2023 10:25:49

(reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 11:10 | Nahoru | #3

marna píše: Krovak> Považuješ sa za assassina?


V žádným případě, on je chytřejší
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist