Téma: Podřazování - Rev-matching
10.1.2023 v 18:51
Ahoj! Tak mistři, jsem zvědav na názory a postřehy. Před nějakou dobou jsem měl rozhovor o stylu jízdy s par přáteli a narazili jsme na téma podřazování.

Jaký dle vás ten správný postup.

A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky

B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.

Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?

Díky a čáu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 08:48 | Nahoru | #1

assassin píše: marna> Tolik textu a pritom takova blbost.


Já si říkal, proč tomu člověku tolik nadáváte, že přece nepíše pořád úplný kraviny... tak teď už tomu rozumím.
On patří do podobného segmentu pitomců, co občas slyším projet.
Nejdřív slyšíš, jak naráz spadly otáčky na volnoběh. Pak ránu, jak tam šlápl nižší kvalt. Nakonec utahaný kvílení motoru jak se zvedá do otáček přes prokluzující spojku.

V jeho případě bude motor při hledání kvaltu kolísavě výt jak šakal, až se bude strefovat tím nezavřeným plynem do požadovaných otáček.

Bejt ta motorka, tak ho přetáhnu řetězem přes záda.

(reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 08:54 | Nahoru | #2
Krovak>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist