Téma: Podřazování - Rev-matching
10.1.2023 v 18:51
Ahoj! Tak mistři, jsem zvědav na názory a postřehy. Před nějakou dobou jsem měl rozhovor o stylu jízdy s par přáteli a narazili jsme na téma podřazování.

Jaký dle vás ten správný postup.

A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky

B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.

Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?

Díky a čáu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 08:22 | Nahoru | #1
marna> A jak je mozne, ze kdyz zaradis po nastartovani jednicku tak se ozve rana, kdyz diky spojce je vse uplne rozpojene? Jak je mozne, ze kdyz tlacis motorku na neutral a se zarazenou rychlosti a zmacknutou spojkou tak to neni stejne?

Problem je, kdyz technicke zalezitosti vysvetluje nekdo kdo o tom moc nevi…

Naposledy editováno 11.01.2023 08:23:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 08:28 | Nahoru | #2
assassin> Skvelé, že si dospel k tejto sebakritike, no ak nerozumieš tomu na čo sa pýtaš, založ si vlastné vlákno kde ti to objasníme

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 18:50 | Nahoru | #3
assassin> Právě jsi dokázal ,že víš úplné hovno o dvouhřídelové převodovce a jsi blafák teoretik !!!
A pro málo chápavé foto.




Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist