globalmoto_kveten





Téma: Podřazování - Rev-matching
10.1.2023 v 18:51
Ahoj! Tak mistři, jsem zvědav na názory a postřehy. Před nějakou dobou jsem měl rozhovor o stylu jízdy s par přáteli a narazili jsme na téma podřazování.

Jaký dle vás ten správný postup.

A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky

B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.

Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?

Díky a čáu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 08:11 | Nahoru | #1
assassin> človeče ty nie si niekto kto by mohol zadávať úkoly. Včera 22,35 ti Snow vysvetlil prečo je blbosť čo si napísal. Trochu sebareflexie by ti prospelo.

Keď stlačím spojku a zaklapnem plyn, trvá okamih, dajme tomu do 0,3 sekundy kým mi otáčky klesnú na voľnobeh. Od zaradenia cieľového prevodu do úplneho pustenia spojky to môže trvať aj 2 sekundy - záleží ako ti je milá spojka a či ti vadí jej zbytočne rýchle opotrebenie alebo nie, ak nie môžeš ju samozrejme pustiť na hulváta rýchlo.

Tiež záleží na prevode - na 5. a 6. ničomu nevadí keď sa spojka púšťa pomerne rýchlo, zatiaľ čo na nižších to opotrebenie je už vyššie.

Veď vysvetli čo je podľa teba blbosť, ale vyzerá že argumentovať moc nezvládaš.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 08:22 | Nahoru | #2
marna> A jak je mozne, ze kdyz zaradis po nastartovani jednicku tak se ozve rana, kdyz diky spojce je vse uplne rozpojene? Jak je mozne, ze kdyz tlacis motorku na neutral a se zarazenou rychlosti a zmacknutou spojkou tak to neni stejne?

Problem je, kdyz technicke zalezitosti vysvetluje nekdo kdo o tom moc nevi…

Naposledy editováno 11.01.2023 08:23:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist