globalmoto_kveten





Téma: Podřazování - Rev-matching
10.1.2023 v 18:51
Ahoj! Tak mistři, jsem zvědav na názory a postřehy. Před nějakou dobou jsem měl rozhovor o stylu jízdy s par přáteli a narazili jsme na téma podřazování.

Jaký dle vás ten správný postup.

A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky

B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.

Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?

Díky a čáu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 08:00 | Nahoru | #1
marna> Zkus do toho jese zakomponovat jev zvany falesny neutral a unaseni spojky …jo a za domaci ukol si zkus zmerit jak dlouho trva, nez spadnpu otacky po tom co udelas "give it a jug"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 08:11 | Nahoru | #2
assassin> človeče ty nie si niekto kto by mohol zadávať úkoly. Včera 22,35 ti Snow vysvetlil prečo je blbosť čo si napísal. Trochu sebareflexie by ti prospelo.

Keď stlačím spojku a zaklapnem plyn, trvá okamih, dajme tomu do 0,3 sekundy kým mi otáčky klesnú na voľnobeh. Od zaradenia cieľového prevodu do úplneho pustenia spojky to môže trvať aj 2 sekundy - záleží ako ti je milá spojka a či ti vadí jej zbytočne rýchle opotrebenie alebo nie, ak nie môžeš ju samozrejme pustiť na hulváta rýchlo.

Tiež záleží na prevode - na 5. a 6. ničomu nevadí keď sa spojka púšťa pomerne rýchlo, zatiaľ čo na nižších to opotrebenie je už vyššie.

Veď vysvetli čo je podľa teba blbosť, ale vyzerá že argumentovať moc nezvládaš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist