globalmoto_kveten





Téma: Podřazování - Rev-matching
10.1.2023 v 18:51
Ahoj! Tak mistři, jsem zvědav na názory a postřehy. Před nějakou dobou jsem měl rozhovor o stylu jízdy s par přáteli a narazili jsme na téma podřazování.

Jaký dle vás ten správný postup.

A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky

B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.

Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?

Díky a čáu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

10.1.2023 v 19:07 | Nahoru | #1
assassin> Díky za odpověď. A proč volíš tento postup? Není kontraproduktivní zvyšovat otáčky před změnou rychlostního stupně? Není vhodnější otáčky zvýšit až v momentě, kdy před uvolněním spojky potřebuji otáčky vyrovnat? Díky

(reakce na) Podřazování - Rev-matching

10.1.2023 v 19:34 | Nahoru | #2

Tyčoví_Visavač píše: assassin> Díky za odpověď. A proč volíš tento postup? Není kontraproduktivní zvyšovat otáčky před změnou rychlostního stupně? Není vhodnější otáčky zvýšit až v momentě, kdy před uvolněním spojky potřebuji otáčky vyrovnat? Díky



Lip tam ten kvalt zapadne. Zalezi stroj od stroje, nekde to znat je nekde ne…
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist