Jaký dle vás ten správný postup.
A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky
B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.
Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?
Díky a čáu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching
Tyčoví_Visavač píše: assassin> Díky za odpověď. A proč volíš tento postup? Není kontraproduktivní zvyšovat otáčky před změnou rychlostního stupně? Není vhodnější otáčky zvýšit až v momentě, kdy před uvolněním spojky potřebuji otáčky vyrovnat? Díky
Lip tam ten kvalt zapadne. Zalezi stroj od stroje, nekde to znat je nekde ne…