cfmoto_800mt_sport_kufry




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Proč výfuk někdy vpravo a někdy vlevo
13.11.2022 v 09:14
Ahoj. Mám skromný dotaz. BMW 1200GS - proč je u některých motocyklů na pravé straně a někdy na levé straně? Co tím BMW sleduje? Díky.

Proč výfuk někdy vpravo a někdy vlevo

13.11.2022 v 12:41 | Nahoru | #1
Protože se v roce 2013 změnila konstrukce motoru na vodou chlazený a vývod na kardan je na druhé straně tudíž výfuk je vpravo...

Proč výfuk někdy vpravo a někdy vlevo

13.11.2022 v 13:12 | Nahoru | #2
To zalezelo na tom, jestli byl hlavni konstrukter pravak nebo levak a zacal rysovat nakres podle svoji silny ruky...

1 reakcí na tento příspěvek Proč výfuk někdy vpravo a někdy vlevo

13.11.2022 v 16:04 | Nahoru | #3
Ty nalevo jsou na vývoz do Anglie

Proč výfuk někdy vpravo a někdy vlevo

13.11.2022 v 16:48 | Nahoru | #4
Snaží se předejít stereotypu.

Proč výfuk někdy vpravo a někdy vlevo

13.11.2022 v 17:04 | Nahoru | #5
Kuli hlukovejm limitum,takže záleží ze který strany chtej jet pak každoročně na GaPa,aby byl vejfuk vždycky víc směrem do trávy.Zbytek nadstandardní výbavy pro individualizaci mivaj pak už všichni stejnej..

1 reakcí na tento příspěvek Proč výfuk někdy vpravo a někdy vlevo

13.11.2022 v 19:57 | Nahoru | #6
s LC prišla revolúcia v odstránení gyroskopického efektu a tak spravili re-work prevodovky, mokrá spojka, a spočítali momentu zotrvačnosti a vyšiel z toho kardáň na druhej strane

Proč výfuk někdy vpravo a někdy vlevo

14.11.2022 v 20:28 | Nahoru | #7
Kecate blbosti. Prostě potřebovali na motosalon, nějak dokázat celoroční usilovnou práci.
BMW není ČZ kde ti nakopávačka/řadička při jisté úrovni opotřebovani/ zohýbání brnkala o potrubí.

Proč výfuk někdy vpravo a někdy vlevo

16.11.2022 v 07:45 | Nahoru | #8
Protože konstruktérům 30 let trvalo, než pochopili výhody mít tlumič výfuku na pravé straně.

(reakce na) Proč výfuk někdy vpravo a někdy vlevo

25.11.2022 v 08:28 | Nahoru | #9
titus>

(reakce na) Proč výfuk někdy vpravo a někdy vlevo

25.11.2022 v 12:25 | Nahoru | #10

Destroyer píše: s LC prišla revolúcia v odstránení gyroskopického efektu a tak spravili re-work prevodovky, mokrá spojka, a spočítali momentu zotrvačnosti a vyšiel z toho kardáň na druhej strane



V podstatě ano (teda jestli se dá souhlasit s pojmem "revoluce" pro princip použitý K-ček od počátku a u hondy ještě o pár let dřív).
Nicméně tipuju že důvodem pro umístění výstupní hřídele na levo byl spíš větší prostor na levé straně motoru danej tím že levý válec je víc vpředu než pravý. Vychází pak celkově kompaktnější konstrukce. Taky je asi výsledný těžiště toho celku víc v centru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
BMW R 1200 GS zakarbonované svíčky ... BMW R 1200 GS Holoubek007 6 Dnes v 13:57 Holoubek007
BMW R 1200 GS hlava válců BMW R 1200 GS Holoubek007 26 Dnes v 09:04 MartasUS
Přední LED světlo na BMW R1200 gs20... BMW R 1200 GS Rachotak 9 Včera v 01:16 Ivos
Daruji jeté pneu na GS LC BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1250 G... Rudolf 3 25.3.2023 v 14:52 Rudolf
Wilbers wesa BMW R 1200 GS Udic 3 25.3.2023 v 11:27 FrancisR


TOPlist