Tohle téma by mohlo zajímat povícero lidí, co jezdí, nebo se chystají. Tak bych vážně poprosil všechny pisatele, aby sem psali k věci a neskončilo to u sprostejch urážek a výkřiků do tmy mimo téma, jako všude jinde.
V poslední době odlehčuju stroj, to všichni víme, protože nám nevyšla výměna stroje za lehčí. To už máme za sebou, to tady netřeba řešit. Ani bych neřešil techniku jízdy a na čem se pojede. Jediný co nás zajímá je samotný vybavení, případně jak a kam ho uchytit a kolik daný vybavení váží. Nejenom nějaké odhady.
Začnu u sebe a když vám přijde něco zbytečnýho, tak navrhněte alternativu a rovnou nezapomeňte kolik váží
Naposledy editováno 09.11.2022 23:13:36
1 reakcí na tento příspěvek uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybavení na expedice na sever
Naposledy editováno 09.11.2022 23:06:00
(reakce na) uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybavení na expedice na sever
Jak psal Sogun, nelze jednoznacne rici, ze tahat treba foto vybavu je blbost. Ja bych ji netahnul (na vse pouzivam mobil -> navigace, foto, internet...), ale nekdo si zase potahne drona, pac bude chtit mit pekny zaznam z cesty.
Vareni :
Kdyz si (treba ja ) cestovani uzivam pres mistni kuchyni, tak moc neresim vareni. Nejdele za tri dny se vzdy dostanu do civilizace, tak uz misto klasickeho plynaku (nedam dopusit na VAR2, byt mam i nejaky titanovy UL), hlinikove esusu a nadobi vozim jen 400ml APG titanovej hrnicek (80g), titanovej varic Tomshoo na biolih (47g), a lih v male petce dle predpokladane delky pobytu a poctu lidi. Kafe/caj/cinske polivky nejsou problem.
Spani:
Mne staci 300g peri, abych pokryl teploty od nejakych -3 vyse. Kdyz je teplo, jsem jim jen prikrytej. Pokud jsou vylozene tropy, pak beru starou lehouckou umelinu, ktera je o fous tezsi nez perak (700g). Perak mam Cumulus LL 300 s hydrofobni upravou peri (neni tak nachylna na vlhkost), vnitrni pevnejsi matros oproti zakladu v kapuci, a vazi to 680g. Karimatka TaR NeoAir XLite Regular, ma 360g. Co se tyce stanu, tak v CR vetsinou nevozim. Spim pod sirakem, a kdyz chcije, jdu spat v klidu na hotel, pripadne senik a podobne) Pokud jedu se zenou, beru stan, a pac s malym stanem jsem si uzil svoje (opuchlej jak angorak, zadne misto na veci, kdyz chcije nemoznost se temer pohnout), vozim "velkej" pro 3 lidi (pohodlne tam narvu brasny/bagly). Mam UL Gear Qingkong 3, vazi 1920g. Je to v podstate kopie MSR. Vyjimecne beru misto stanu tarp (mam dva, 3x3 a 3x4). Tam se vahove vlezu do 1 - 1.2 Kg.
Brasny:
Beznosicove, pac co neni, nemuze se posrat. Vzhledem k motce, rozlozeni vahy jsem si jako hlavni nakonec vybral Enduristan Blizzard ve velikosti L (2x12l), ktere vazi 1.8 Kg.
Naposledy editováno 04.11.2022 09:56:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
HQ701, KTM690 má smysl nějak dotěsň... KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 3 | Dnes v 07:29 ZdendaZB |
Na sever do tajgy a tundry Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 6 | Dnes v 07:23 ZdendaZB |
KTM690, HQ701 - vadí něčemu, že se ... Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 2 | 27.5.2024 v 13:09 ZdendaZB |
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Snížení Husqvarny 701 enduro Husqvarna 701 Enduro | ondrej-ek | 13 | 24.5.2024 v 10:14 ZdendaZB |