globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Royal Enfield 865ccm
Dobrý den, mám menší dilema a žádám o radu nebo pomoc, stačí i názor. Vlastním Royal Enfield Interceptor 650 a všiml jsem si u Hitchcocka možnosti předělat si defakto svépomocí svého Enfielda na 865 ccm, balík se jmenuje Big Bore kit. Ovšem nevím, zda je možné v ČR takhle zasáhnout do motoru a defakto zvětšit objem a výkon. V Anglii a Australii podle videí to asi problém není. Jak je to prosím u nás doma v čechách ? Prošel bych pak s papíry na technickou kontrolu ? Samozřejmě nemusel bych to asi hlásit a vzhledově nikdo nic nepozná, byl by to ale nejspíš technícký i pojistný podvod.
Vím že kamarád si koupil kdysi nějakou kapotovanou Kawu a sundal kapotáž, udělal z ní naháče a už neprošel.
Děkuji za odpověďi

2 reakcí na tento příspěvek Royal Enfield 865ccm

9.7.2022 v 17:27 | Nahoru | #1
promiň, ale už tím, že jsi vyměnil roury (a vyhodil katy - fujtajbl!) jsi spáchal těžký hřích a hlavně učinil motocykl nelegalním! a to je samozřejmě celkem snadno okometricky poznat. na rozdíl od převložkování nebo výměny vačky. i ten filtr je špatně, jak ti jistě vysvětlí byrokrat CRF1000. ergo už vůbec nerozumím tvým obavám o legálnost...

stejně není legální zásah/výměna ŘJ.

o rourách mi nic nevykládej, vím o nich až moc. otevřený sání, laufy, koncovky, vyblokovanej SAS (taky důvod k okamžitý popravě) ti udělaj nějakých 6 koní a 5 nm. měřili to u JT. nehledě na vyhlazení křivky a jak se krásně motor sbírá do otáček.
viz můj profil

myslím, že to moc prožíváš. to já, s vykuchaným motorem, jinými rozměry pneu, vopičárnama typu tlumič řízení (taky nelegální) bych si musel rovnou prohnat hlavu kulí!

(reakce na) Royal Enfield 865ccm

9.7.2022 v 17:47 | Nahoru | #2
sardel> Špatně jsi mne pochopil, ještě jsem mimo vzduchového filtru nic na Své moto neudělal. Vše si připravoval a studoval. Dokonce jsem kontaktoval kluky z Vintage, prý už si to u nich někdo v čr dokonce nechal udělat. Ale jak říkám, vše to zatím bylo připravené na papíře. Nechtěl jsem vyhodit spousty peněz do luftu pro něco co by pak jen stálo. DNA a S&S filtr je stejná věc, jen ruzný vyrobce, detail v porovnání se zbytkem eventuálních změn. Ano prožívám to, neboť mám svého Enfielda rád a rád bych si ho nechal. Bohužel si nemohu dovolit momentálně 2 motorky. Proto celá ta diskuze jak to provést legálně. Tudíž bude muset Enfield jít a udělat místo pro další

(reakce na) Royal Enfield 865ccm

9.7.2022 v 20:10 | Nahoru | #3
sardel> naštěstí nejsem autorem EU nařízení / směrnic pro schvalování vozidel...s největší pravděpodobností je to i tvůj poslanec, kterého každé 4 roky poctivě volíš...takže byrokratem jsi v podstatě i ty sám, protože toto zlo podporuješ

Naposledy editováno 09.07.2022 20:13:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Royal Enfield Interceptor - Royal Enfield Interceptor matmat 9 19.2.2024 v 14:02 dasto
Klasika nebo scrambler do 100 tisíc [1, 2] Royal Enfield Interceptor, Benelli Leoncino 500, Hon... jincom 49 8.1.2024 v 10:47 Pítrs888
Royal Enfield Interceptor - táhne d... Royal Enfield Interceptor Mammoth 5 8.7.2022 v 14:36 Mammoth
Pohodová motorka na výlety Royal Enfield Interceptor, Moto Guzzi V7 Stone, Moto... Peter_96 29 12.6.2022 v 15:51 Peter_96
Bonneville T100 vs Interceptor Triumph Bonneville T100, Royal Enfield Interceptor TomasLee 15 4.3.2022 v 19:02 Joepepek


TOPlist