https://shop.yoshimu...syousai.php?id=19374
Moje otázka zní, je to proveditelný se současnými pravidly STK?
Origo při 5000ot 94dB, tento 103 s dB killerem (nebo 107 bez)
Katalyzátor vypadá, že je fuč.
Reálné běžně používat nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yoshimura full systém - STK
edit: ono je to stejný, jako u kol a pneumatik u auta. Z výroby je něco schváleného, ovšem výrobce kol si nechá dodatečně otestovat a schválit i jiný rozměr. Jiné disky s jiným rozměrem, jiným ET, jinak velké a široké pneu a podobně. A pak legálně jezdíš na jiných kolech, než s jakými je schválil do provozu dovozce/výrobce aut. Jen je musíš nechat zapsat do TP. U výfuku ne, princip je ale stejný.
Naposledy editováno 02.06.2022 08:27:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki GSX-S1000S katana Suzuki GSX-S1000S KATANA | jard60 | 17 | 11.4.2024 v 11:31 jandaxx |
Sekunární převod do síly Suzuki GSX-S1000S KATANA | Lopuch6 | 5 | 8.1.2024 v 09:52 Kaabo |
Pozdní výměna oleje [1, 2, 3] Suzuki GSX-S1000S KATANA | SKACE23 | 83 | 15.5.2022 v 11:25 Andrej |