globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSX-S1000S katana
26.8.2021 v 10:16
Už rok jezdím tento suprovej bike a ještě jsem nezachyt nikoho dalšího. Je tu někdo na pokec a výměnu info?

Suzuki GSX-S1000S katana

26.8.2021 v 10:43 | Nahoru | #1

Suzuki GSX-S1000S katana

27.8.2021 v 09:29 | Nahoru | #2
Je nás tu mnohem víc . Sice ne s Katanou, ale základ GSX-S jako motor, rám a podvozek je totožnej

Naposledy editováno 27.08.2021 09:30:21

Suzuki GSX-S1000S katana

27.8.2021 v 10:09 | Nahoru | #3
Přesně tak. Katana je vzhledem specifická, v podstatě ale převlečená GSX-S.

Co Tě zajímá?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-S1000S katana

27.8.2021 v 17:58 | Nahoru | #4
Jasně GSX-S 1000 jsou stejnej základ. Před pár lety jsem měl půjčený Fko, to mě nadchlo, ale jak přišla Katana, bylo vše jasný. Zatím mě zajímá to, jestli ten vyšší štítek, co ho občas vidím na Youtubu, má nějakej význam. Vždycky jsem měl nakedy a když jsem na něj něco takovýho dal, tak to akorát zkazilo aerodynamiku a začaly být různý turbulence a foukání pod blembák apod. Hlavně jsem chtěl rozjet vlákno, třeba bychom se mohli příští rok někde srazit. Čus.

Suzuki GSX-S1000S katana

27.8.2021 v 21:49 | Nahoru | #5
S majiteli GSX-S to asi problém nebude. Klidně na nějaký pokec dorazím. Pár majitelů tady je. Katana je o mnoho víc specifická vzhledově. Já bych jí třeba nekoupil kvůli extrémně malé nádrži. I mých 17 litrů je málo a závidím novému modelu, že má 19. Klidně bych obětoval vyšší těžiště a větší nádrž za 3 nebo 4 litry benzínu navíc. Může se to zdát jako detail, ale hledat benzinku po stopadesáti kilometrech rychlé jízdy je trošku otravný. Při pohodový jízdě, když počítám spotřebu 5 na sto max po dvě stě. Já, když jedu na pohodu, najedu na nádrž 300 s rezervou dojezdu k benzínce a to je hodně velký rozdíl. Když jedu na celý den a ujedu cca 450 až 500 kilometrů, stačí mi jedno tankování po cestě. Vyjedu s plnou, natankuji na půl cesty, domu dojedu s nějakým zbytkem. Ale pro někoho jiného to nemusí být priorita.

Naposledy editováno 27.08.2021 23:05:29

(reakce na) Suzuki GSX-S1000S katana

28.8.2021 v 02:10 | Nahoru | #6
jard60> To originální plexi funguje, a žádné nepříjemné turbulence necítím. Ale bez větru to na naháči určitě nepůjde

Suzuki GSX-S1000S katana

30.8.2021 v 09:25 | Nahoru | #7
Mám taky vyšší plexi ( v podstatě PUIG) a funguje překvapivě dobře , možná i díky aerodynamice celýho předku .

Suzuki GSX-S1000S katana

31.8.2021 v 16:20 | Nahoru | #8
Myslím, že origo je hodně dobrý, i když je nízký a možná je to i (jak říkáš) díky výborný aerodynamice předku a tím i celýho motocyklu. Teď je zrovna na inzerci Katana s vyšším štítkem od Suzu-kář, tak jsem mu napsal o názor.

Suzuki GSX-S1000S katana

31.8.2021 v 19:15 | Nahoru | #9
Ahoj mám také Puiga, ochrana před větrem je lehce lepší, ale nic zásadního. Daleko víc oproti origo chrání před deštěm. A hlavně motorka s vyšším plexi se mi víc líbí

Naposledy editováno 31.08.2021 19:23:25

Suzuki GSX-S1000S katana

20.9.2021 v 09:57 | Nahoru | #10
Borci help!!! Nemůžu nikde na netu najít manuál v češtině. Neví někdo? Dík

Suzuki GSX-S1000S katana

29.9.2021 v 20:49 | Nahoru | #11
No, základ je stejnej jako naháč nebo Fko. Jiný bude nastavení displaye, uchycení plastů, kapot, apod. Na něco ti třeba pomůže zkusit sehnat manuál na jeden z nich. Jestli teda vůbec na netu jsou. Já mám tištěnej, kterej dostaneš při koupi. Je mi divný, že ho nemáš.

Suzuki GSX-S1000S katana

19.5.2022 v 09:40 | Nahoru | #12
Zdar přátelé, nevíte o někom, kdo umí toto u nás? https://ridewin.jp/...3%e3%82%ab%e3%83%bc/
Ty trčící blinkry se mi moc nelíbí a v "japanu" s tím borci jezdí , zatím jsem ještě s tímto japonským "úpravcem " nekomunikoval , tak ani nevím , zda jsou schopni to do česka posílat, proto zkouším nějakou bližší možnost.
Díky Ivoš
Takže vyřízeno a mám to doma!!

Naposledy editováno 03.11.2022 09:34:22

Suzuki GSX-S1000S katana

4.4.2024 v 16:08 | Nahoru | #13
Nazdar pánové " Kataňáci" , mám na vás jeden dotaz ohledně ABS . Vždycky jsem si myslel , že když při prudkém brždění zasáhne ABS , tak ucítím "kopání" do páčky . Ale už několikrát se mi stalo ,že vlastně nevím , že ABS mě do toho šahá a pocitově jsem si myslel , že když jsem jel brzda/plyn mezi zatáčkami ,že mi to uklouzlo , což by udělat nemělo. Takže si myslím , že to při prudkém brždění přestane na okamžik ,kterej je dle mýho dost dlouhej, brzdit. Jaké máte zkušenosti vy. Mimochodem jsem slyšel , že se to ABS u Katany moc nepovedlo. Tak nevím.
Díky Ivoš

Suzuki GSX-S1000S katana

4.4.2024 v 19:44 | Nahoru | #14
ABS normálně "kope" do páčky. Mám teda GSX-S, v tomhle ale není rozdíl. Zajeď si ABS otestovat do nějakých garáží, kde je hladký povrch.

Suzuki GSX-S1000S katana

5.4.2024 v 01:31 | Nahoru | #15
Treba u me KTM SA1290S ABS nekopalo a pocitove motorka jakoby lehce klouzala namisto prerusovaneho brzdeni jako kdyz kope packa. Ono “prestane na docela dlouho brzdit” mi dela treba VStrom (packa kope), ale KTM ne.

Suzuki GSX-S1000S katana

11.4.2024 v 11:09 | Nahoru | #16
Díky za pomoc přátelé , vyzkouším to na nějakém klouzavějším povrchu(viz. Jandaxx) a uvidím co to udělá.

Suzuki GSX-S1000S katana

11.4.2024 v 11:31 | Nahoru | #17
Teď v sobotu jsme jeli na výlet směr Lužické hory. Na okruhu okolo Nového Boru mi přes cestu přeběhla srnka. Předkem jsem tvrdě brzdil až do zásahu ABS. Páčka normálně "kopala" do prstů. Zkus garáže, nebo "zebru" za mokra. To je jistota.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sekunární převod do síly Suzuki GSX-S1000S KATANA Lopuch6 5 8.1.2024 v 09:52 Kaabo
Yoshimura full systém - STK Suzuki GSX-S1000S KATANA SKACE23 26 2.6.2022 v 09:19 jandaxx
Pozdní výměna oleje [1, 2, 3] Suzuki GSX-S1000S KATANA SKACE23 83 15.5.2022 v 11:25 Andrej


TOPlist