1 reakcí na tento příspěvek Leptání Pilot screw
EDIT: (ikdyž asi ten šroubek má docela malý průměr že? tak chápu, nic snadného)
Naposledy editováno 11.03.2022 12:27:41
1 reakcí na tento příspěvek Leptání Pilot screw
1 reakcí na tento příspěvek Leptání Pilot screw
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leptání Pilot screw
kerut píše: covece chemicky tezko, vsechno co bere med a mosaz bere (a vetsinou podstatne lip) i hlinik,..
...a to je to, čeho se právě bojím, ale ve skrytu duše jsem doufal, že nejsem takovej chemik (fakt nejsem) a že třeba něco existuje...asi budu opatrně vrtat...
...opatrně vrtat levým vrtákem a třeba se to chytne
Naposledy editováno 11.03.2022 12:51:42
2 reakcí na tento příspěvek Leptání Pilot screw
Ještě mě napadá, pokud ve slitině karburátoru není měď (což nedovedu říct), tak by se to dalo možná odleptat roztokem na leptání plošných spojů, to se skládá z kyseliny sírové, peroxidu vodíku a trochu vody, ale poměry už si nepamatuju.
Naposledy editováno 11.03.2022 13:08:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leptání Pilot screw
...a to je to, čeho se právě bojím, ale ve skrytu duše jsem doufal, že nejsem takovej chemik (fakt nejsem) a že třeba něco existuje...asi budu opatrně vrtat...
...opatrně vrtat levým vrtákem a třeba se to chytne
Když vrtat tak pořádně upnout aby se to nekroutilo a navrtávákem začnout ten se nekroutí jako slabej vrták.
www.kovonastroje.cz/stredici-vrtaky-navrtavaky/
Naposledy editováno 11.03.2022 13:58:44
1 reakcí na tento příspěvek Leptání Pilot screw
Naposledy editováno 11.03.2022 18:56:32
este odporucam to co pisal Pedl
wdcko alebo petrolej
pockaj par hodin daj na srob dobry srobovak a klepni po srobovaku kladivom
potom skus odtiahnut srob a ak nejde zase skus klepnut po srobovaku kladivom
pri tom klepnuti skus odsrobovat srob
1 reakcí na tento příspěvek Leptání Pilot screw
1 reakcí na tento příspěvek Leptání Pilot screw
Naposledy editováno 13.03.2022 10:30:04
zdenysrx6 píše: ... osobně bych řek že jsou zalepený od výrobce pro vývoz do švýcarska ....
Blbost - 'zalepeny', lepe receno zaspuntovany, a to nejen pro vyvoz do Svycarska jsou z vyroby akorat ty diry, ve kterejch jsou srouby smesi zasroubovany. Na starejch vranach jsou proste zarostly anebo to nejakej mekanik goldene tschechische hande utahnul na krev a kouslo se to spickou v tom konusu, jak psal assassin.2 reakcí na tento příspěvek Leptání Pilot screw
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leptání Pilot screw
Dawe02 píše: ... pak mu dej jednu poradnou ranu uderovym sroubovakem (nastveny na povolovani!).
... tohle by bylo mozne vysvetleni, proc to ted nemuze povolit .Ale ja teda taky zazil nekolik sroubu, trysek a vzdusniku fest zazranych, hlavne do tech starych Jikov karburatoru z nejakeho Zamaku, ze to chtel fakt enormni silu je povolit.
Naposledy editováno 13.03.2022 13:31:13
obřezal jsem listem pilky nálitek pro šroub asi o 2mm na mém karbci je vysoký dost, pak nařízl novou drážku na šroubovák a hodně ohřál plynovým hořáčkem a šel uplně sám ven , objednal jsem na depotu nový už je tam .
Před tím jsem tam stříkal odrezovač petrolej , ohříval nad plynem nad sporákem a ani omylem ...
1 reakcí na tento příspěvek Leptání Pilot screw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leptání Pilot screw
Medved píše: ... tohle by bylo mozne vysvetleni, proc to ted nemuze povolit .
...rázovým úderovým šroubovákem už jsem to zkoušel taky...a nic...a ano, měl jsem ho nastavenej na povolování
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leptání Pilot screw
Duke1 píše: a byl to taky Keihin…. ohřej to pořádně plynem a povolíš je
...ohříval jsem hořákem...a nepovolil...zítra budu dál laborovat...
Dawe02 píše: Filous> Zarostle trysky a staveci srouby se spolehlive daji odrazit a povolit uderovym sroubovakem. Jestli mas uz strzeny slic, tak si udelej primou bruskou novy, hluboky. Pevne karbec upni proti tuhe podlozce a pak mu dej jednu poradnou ranu uderovym sroubovakem (nastveny na povolovani!).
...to už jsem taky zkoušel...a nic...šlic jsem měl/mám dostatečně hlubokej, ale po dvou ránách se začal zase deformovat...a to je ten problém, s každým dalším pokusem, ať rázem nebo silou v tahu, znovu a znovu deformuju šlic...teď to mám zalitý chemií na povolování šroubů a uvidím, jestli zítra pokročím...
assassin píše: Filous> Ja si pri odvrtavani ten dulek nejdriv vyfrezuju malou frezou v dremelu, abych chytil vrtak uprostred. Pripadne, pokud to situace dovoluje tak si vytocim na soustruhu vodici pouzdro.
...jo jo, pokud budu nucenej vrtat, určitě přes pouzdro...pokud vrtám v díře, vždycky se snažím přes futro, aby mi vrták neuhýbal..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 | Binkeee | 3 | 23.9.2023 v 08:48 krokoš |
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | 1155 | 63 | 16.9.2023 v 14:51 Firecracker |
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | m.z. | 65 | 9.6.2023 v 18:23 Čouda112 |
prestavba polokapotaze na nahace Kawasaki ZR 7 | raull80 | 10 | 20.1.2023 v 20:35 kotzitzaq |