Je tu někdo, kdo má Scrambler 1200 XE/XC a řešil odstranění katalyzátoru? Euro 4 měla katalyzátor ve svodech a u Euro 5 ho přesunuli do koncovek výfuku. Já to včera vyřešil tak, že jsem nechal původní svody Euro 5 a namontoval koncovky Euro 4. Jde mi hlavně o zvýšení průchodnosti a snížení teploty. Zatím jsem motorku jen na cca 15 minut nastartoval - zvuk je hrubší a motor vypadá, že s tím problém nemá. Může mít tahle úprava negativní vliv na motor?
1 reakcí na tento příspěvek Euro 5 vs 4
U nejakejch novejch motorek uz jsem videl i v origo diag mazani adaptacnich hodnot, takze neco se to urcite "uci" .. predpokladam z lambdy, ale muze toho byt vic - uz starsi kontroly trakce sledovaly jak rychle se roztaci motor, dnes uz je zase motorka nacpana akcelerometrama…
X-tra-X asi bude vedet vic, je otazka, jestli se bude chtit podelit o vedomosti… ja uz nemam cas a ani silu udrzovat svoje vedomosti aktualni
Naposledy editováno 12.03.2022 00:36:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Euro 5 vs 4
Ten tvůj tuner vypadá jak? A nějaký reset na originální nastavení možný je? Našel jsem tohle, že to dokáže předělat ECU Suzuki do 2014, včetně GSX 1400:
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph Scrambler 1200 - svody Triumph Scrambler, Triumph Scrambler 1200 | Grenes | 17 | 21.2.2022 v 19:10 Papírus |
Triumph Scrambler 1200 Triumph Scrambler 1200 | FranaD | 7 | 15.4.2019 v 15:22 _ferda_ |