globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Euro 5 vs 4
9.3.2022 v 06:27
Ahoj všem!
Je tu někdo, kdo má Scrambler 1200 XE/XC a řešil odstranění katalyzátoru? Euro 4 měla katalyzátor ve svodech a u Euro 5 ho přesunuli do koncovek výfuku. Já to včera vyřešil tak, že jsem nechal původní svody Euro 5 a namontoval koncovky Euro 4. Jde mi hlavně o zvýšení průchodnosti a snížení teploty. Zatím jsem motorku jen na cca 15 minut nastartoval - zvuk je hrubší a motor vypadá, že s tím problém nemá. Může mít tahle úprava negativní vliv na motor?





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Euro 5 vs 4

12.3.2022 v 09:27 | Nahoru | #1
assassin> To jsou věci, s tou yosh krabičkou ... Já teda měl na mysli něco, co to tam je připojené pořád, něco jako toto, které se naprogramuje z PC nebo z jiné yosh krabičky:

Ten tvůj tuner vypadá jak? A nějaký reset na originální nastavení možný je? Našel jsem tohle, že to dokáže předělat ECU Suzuki do 2014, včetně GSX 1400:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Euro 5 vs 4

12.3.2022 v 14:48 | Nahoru | #2
Ariete> Ta druhá krabicka je ono, jen ja mam samodomo klon, nekdo uz udelal reverzní Engineering a na netu jsou schémata, klidne poslu kdybys nenasel. Je to pasivní obvod, jen soustavy odporu…
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph Scrambler 1200 - svody Triumph Scrambler, Triumph Scrambler 1200 Grenes 17 21.2.2022 v 19:10 Papírus
Triumph Scrambler 1200 Triumph Scrambler 1200 FranaD 7 15.4.2019 v 15:22 _ferda_


TOPlist