globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Euro 5 vs 4
9.3.2022 v 06:27
Ahoj všem!
Je tu někdo, kdo má Scrambler 1200 XE/XC a řešil odstranění katalyzátoru? Euro 4 měla katalyzátor ve svodech a u Euro 5 ho přesunuli do koncovek výfuku. Já to včera vyřešil tak, že jsem nechal původní svody Euro 5 a namontoval koncovky Euro 4. Jde mi hlavně o zvýšení průchodnosti a snížení teploty. Zatím jsem motorku jen na cca 15 minut nastartoval - zvuk je hrubší a motor vypadá, že s tím problém nemá. Může mít tahle úprava negativní vliv na motor?





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Euro 5 vs 4

12.3.2022 v 14:48 | Nahoru | #1
Ariete> Ta druhá krabicka je ono, jen ja mam samodomo klon, nekdo uz udelal reverzní Engineering a na netu jsou schémata, klidne poslu kdybys nenasel. Je to pasivní obvod, jen soustavy odporu…

(reakce na) Euro 5 vs 4

12.3.2022 v 16:28 | Nahoru | #2
assassin> Pasivní součástky - to zní, jako nějaká "adaptace" ve výše uvedené terminologii, jako kdyby se měla ECU rekalibrovat na jiné napěťové výstupy ze senzorů? TPS pro malá zatížení, IAP / IAT pro oklamání skutečné hustoty vzduchu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph Scrambler 1200 - svody Triumph Scrambler, Triumph Scrambler 1200 Grenes 17 21.2.2022 v 19:10 Papírus
Triumph Scrambler 1200 Triumph Scrambler 1200 FranaD 7 15.4.2019 v 15:22 _ferda_


TOPlist