bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Euro 5 vs 4
9.3.2022 v 06:27
Ahoj všem!
Je tu někdo, kdo má Scrambler 1200 XE/XC a řešil odstranění katalyzátoru? Euro 4 měla katalyzátor ve svodech a u Euro 5 ho přesunuli do koncovek výfuku. Já to včera vyřešil tak, že jsem nechal původní svody Euro 5 a namontoval koncovky Euro 4. Jde mi hlavně o zvýšení průchodnosti a snížení teploty. Zatím jsem motorku jen na cca 15 minut nastartoval - zvuk je hrubší a motor vypadá, že s tím problém nemá. Může mít tahle úprava negativní vliv na motor?





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Euro 5 vs 4

11.3.2022 v 15:36 | Nahoru | #1

assassin píše: X-tra-X> U aut je terminologie trosku jina a i konstrukce jednotek dost odlišná. Jako closed loop se uvadel rezim kdy to jede podle podtlaku v sani, ale je fakt, ze to opravdu neni zpetna vazba - asi to vzniklo jako paralela kdy pro malou zatez je u aut a novejsich motorek pouzita korekce podle lambdy.


Ztratil jsi pamět nebo za tebe píše dvojník? Pojmy Open-closed loop odjakživa i u motorek označují režimy s řízením buď podle daných map a nebo s korekcema těchto map podle signálu lambda sondy. Myslím, že jsi to v dřívějších debatách často správně interpretoval.
Jinak zajímavá debata tady, budu sledovat.
X-traX, piš víc.

(reakce na) Euro 5 vs 4

11.3.2022 v 19:28 | Nahoru | #2
geloš> Starnu a motaj se mi termity, myslim "speed density" a pisu "closed loop" … no a taky jsem zil v tom, ze je v tomhle rezimu doba otevreni vstriku nejakou funkci tlaku a koukal jsem na TL a vypada to, ze je tam mapa i pro rezim nizke zateze. Sypu popel na hlavu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph Scrambler 1200 - svody Triumph Scrambler, Triumph Scrambler 1200 Grenes 17 21.2.2022 v 19:10 Papírus
Triumph Scrambler 1200 Triumph Scrambler 1200 FranaD 7 15.4.2019 v 15:22 _ferda_


TOPlist