globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Euro 5 vs 4
9.3.2022 v 06:27
Ahoj všem!
Je tu někdo, kdo má Scrambler 1200 XE/XC a řešil odstranění katalyzátoru? Euro 4 měla katalyzátor ve svodech a u Euro 5 ho přesunuli do koncovek výfuku. Já to včera vyřešil tak, že jsem nechal původní svody Euro 5 a namontoval koncovky Euro 4. Jde mi hlavně o zvýšení průchodnosti a snížení teploty. Zatím jsem motorku jen na cca 15 minut nastartoval - zvuk je hrubší a motor vypadá, že s tím problém nemá. Může mít tahle úprava negativní vliv na motor?





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Euro 5 vs 4

11.3.2022 v 14:27 | Nahoru | #1
Ariete> Nezlob se, ale je vidět, že jseš trošku mimo. Já se bavím o jedný věci a ty o něčem úplně jiném...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Euro 5 vs 4

11.3.2022 v 14:41 | Nahoru | #2

X-tra-X píše: Ariete> Nezlob se, ale je vidět, že jseš trošku mimo. Já se bavím o jedný věci a ty o něčem úplně jiném...


O čem se bavíš ty a o čem já? Stačí když napíšeš, že zrovna tohle nevíš (Yoshimura na GSX 1400 a kdy se to adaptuje) nebo se to pokus nějak vysvětlit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph Scrambler 1200 - svody Triumph Scrambler, Triumph Scrambler 1200 Grenes 17 21.2.2022 v 19:10 Papírus
Triumph Scrambler 1200 Triumph Scrambler 1200 FranaD 7 15.4.2019 v 15:22 _ferda_


TOPlist