Je tu někdo, kdo má Scrambler 1200 XE/XC a řešil odstranění katalyzátoru? Euro 4 měla katalyzátor ve svodech a u Euro 5 ho přesunuli do koncovek výfuku. Já to včera vyřešil tak, že jsem nechal původní svody Euro 5 a namontoval koncovky Euro 4. Jde mi hlavně o zvýšení průchodnosti a snížení teploty. Zatím jsem motorku jen na cca 15 minut nastartoval - zvuk je hrubší a motor vypadá, že s tím problém nemá. Může mít tahle úprava negativní vliv na motor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Euro 5 vs 4
X-tra-X píše: Ariete> Nezlob se, ale je vidět, že jseš trošku mimo. Já se bavím o jedný věci a ty o něčem úplně jiném...
O čem se bavíš ty a o čem já? Stačí když napíšeš, že zrovna tohle nevíš (Yoshimura na GSX 1400 a kdy se to adaptuje) nebo se to pokus nějak vysvětlit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Euro 5 vs 4
V tvém příspěvku jsou nejsou žádná data a pokud víš, jak funguje elektronika motoru, jak se mění výkonové parametry, hlavně na základě čeho a jaké jsou vůbec možnosti zvyšování výkonu u atmosférických motorů motocyklů, tak se nebudeš takhle ptát...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph Scrambler 1200 - svody Triumph Scrambler, Triumph Scrambler 1200 | Grenes | 17 | 21.2.2022 v 19:10 Papírus |
Triumph Scrambler 1200 Triumph Scrambler 1200 | FranaD | 7 | 15.4.2019 v 15:22 _ferda_ |