bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Euro 5 vs 4
9.3.2022 v 06:27
Ahoj všem!
Je tu někdo, kdo má Scrambler 1200 XE/XC a řešil odstranění katalyzátoru? Euro 4 měla katalyzátor ve svodech a u Euro 5 ho přesunuli do koncovek výfuku. Já to včera vyřešil tak, že jsem nechal původní svody Euro 5 a namontoval koncovky Euro 4. Jde mi hlavně o zvýšení průchodnosti a snížení teploty. Zatím jsem motorku jen na cca 15 minut nastartoval - zvuk je hrubší a motor vypadá, že s tím problém nemá. Může mít tahle úprava negativní vliv na motor?





1 reakcí na tento příspěvek Euro 5 vs 4

11.3.2022 v 13:58 | Nahoru | #1
A to bych se zase hádal novějsi jednotky neznam, ale starší jo a closed loop režim maji snad vsechny prestoze nemají zadnou lambdu. Jako hlavní parametr pak do výpočtu vstupuje hodnota ze senzoru podtlaku v sani (IAP senzor)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Euro 5 vs 4

11.3.2022 v 14:09 | Nahoru | #2
assassin> Hádat se nemusíme, jen možná je důležité sladit pojmy. Kdyžtak mě teda pouč, ale neznám jednotku na motorkách (pokud to není nějaká vykopávka), která by neměla dvě základní mapy, podle kterých určuje vstřikovací dávku a to je TPS vs. RPM a MAP vs. RPM. Obě jsou provázané a nevím o tom, že by to jelo jen podle jedný...
Výrazy open-loop a closed-loop se používají u lambdy, co mám povědomí...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph Scrambler 1200 - svody Triumph Scrambler, Triumph Scrambler 1200 Grenes 17 21.2.2022 v 19:10 Papírus
Triumph Scrambler 1200 Triumph Scrambler 1200 FranaD 7 15.4.2019 v 15:22 _ferda_


TOPlist