bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Euro 5 vs 4
9.3.2022 v 06:27
Ahoj všem!
Je tu někdo, kdo má Scrambler 1200 XE/XC a řešil odstranění katalyzátoru? Euro 4 měla katalyzátor ve svodech a u Euro 5 ho přesunuli do koncovek výfuku. Já to včera vyřešil tak, že jsem nechal původní svody Euro 5 a namontoval koncovky Euro 4. Jde mi hlavně o zvýšení průchodnosti a snížení teploty. Zatím jsem motorku jen na cca 15 minut nastartoval - zvuk je hrubší a motor vypadá, že s tím problém nemá. Může mít tahle úprava negativní vliv na motor?





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Euro 5 vs 4

11.3.2022 v 14:09 | Nahoru | #1
assassin> Hádat se nemusíme, jen možná je důležité sladit pojmy. Kdyžtak mě teda pouč, ale neznám jednotku na motorkách (pokud to není nějaká vykopávka), která by neměla dvě základní mapy, podle kterých určuje vstřikovací dávku a to je TPS vs. RPM a MAP vs. RPM. Obě jsou provázané a nevím o tom, že by to jelo jen podle jedný...
Výrazy open-loop a closed-loop se používají u lambdy, co mám povědomí...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Euro 5 vs 4

11.3.2022 v 14:34 | Nahoru | #2
X-tra-X> U aut je terminologie trosku jina a i konstrukce jednotek dost odlišná. Jako closed loop se uvadel rezim kdy to jede podle podtlaku v sani, ale je fakt, ze to opravdu neni zpetna vazba - asi to vzniklo jako paralela kdy pro malou zatez je u aut a novejsich motorek pouzita korekce podle lambdy.

Naposledy editováno 11.03.2022 14:42:20
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph Scrambler 1200 - svody Triumph Scrambler, Triumph Scrambler 1200 Grenes 17 21.2.2022 v 19:10 Papírus
Triumph Scrambler 1200 Triumph Scrambler 1200 FranaD 7 15.4.2019 v 15:22 _ferda_


TOPlist