bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zajíždění 2K
Čau, určitě to tu téma je, je jich tu dost, četl jsem je, ale každý píše něco jiného, hlavně válčení s tím čím a kolik ředit..
Tak to sem dám ještě jednou snad to nebude vadit.
Budu zajíždět 2k (p. Stejskal) jelikož stál co stál tak bych ho fakt nerad zadřel a s tím že do kapsy mám hluboko pak platil výbrus.
Směs jsem na původním karbecu dal do třetího zářezu zeshora, benzín naředil 1:20 možná víc, ředil jsem něco přes 4l a měl jsem tam dát myslím 225ml tak jsem tam dal pro jistotu i to co zbylo v lahvicce (o pár ml navíc).
V návodu k válci se píše zajíždět 1mth (cca 50km) všude čtu, že víc někdy 100 někde 500, někde i víc, z okolí zas říkají ať vyjezdím jednu nádrž 1:20 a už to neřeším. Hlavně mě zajímá jak moc to šetřit, mám jezdit normálně? nevytáčet to ? vytáčet to? :D
V návodu je ještě napsáno že tam mám dát dellorto 21, objednám, ale myslím, že je rozumnější to zajet na původním karbecu, protože bych to dellorto asi hned poprvé nenastavil nejlíp.

1 reakcí na tento příspěvek zajíždění 2K

Skvělá odpověď, děkuji! 2.3.2022 v 18:10 | Nahoru | #1
Primární je, aby jsi to měl správně nastavený. Špatnej předstih, špatná teplota. Špatná tryska, tuplem špatně. Jestli vše bude jak má být, stačí dvě minuty na volnoběh (dobře, motokrosařská nadsázka)
Stejskal neni debil (já si o něm myslím své) tak snad píst bude mít patřičnou vůli.
Pak se jen řídit selskym rozumem. Studený netejrat, teplý nepřehřívat. Že to kilometr, dva tři podržíš u huby..viz můj začátek.

Nezapomeň srazit hrany na kanálech..

E: S olejem jsi to kurva přehnal. 1:50 když máš rozumnej olej stačí, teda na záběh to tvoje ,,trochu víc"

Naposledy editováno 02.03.2022 18:12:25

zajíždění 2K

Skvělá odpověď, děkuji! 3.3.2022 v 14:37 | Nahoru | #2
Hlavně nezajíždét na volnoběh a podobný kraviny. Oleje tam dáváš taky zbytečně moc. A s tím origo karbecem to může být taky chudý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zajíždění 2K

Skvělá odpověď, děkuji! 5.3.2022 v 23:49 | Nahoru | #3
damic> Je potreba vetsi karbec spravne nastavit (natriskovat). Neboj se to vytocit, aby jsi zjistil jak to jede. Dostatecne bohata smes, dostane motor hbite do otacek. (chuda toci nesmysl, ale nema silu - bohata ma kroutak, ale nechce se dotacet)

A az v druhy rade hltat kilometry s pocitem spravneho zajeti. Neco zkus a uvidis. Hlavni je mit na to trosku citu Ja si treba pomaham merenim teploty valce (hlavy) .. no kdyz prijedu, zavru branku. A pak na to plivnu. Dle reakce kapaliny vidim dobry/prehraty/studeny (a to souvisi se smesi/ci predstihem)

(reakce na) zajíždění 2K

Skvělá odpověď, děkuji! 8.3.2022 v 20:58 | Nahoru | #4
damic> no na to hlavně opatrně. Tydle věci dnes nejsou. Každý je potřebuje aby mohl ukazovat za neprůstřelné sklo že má kompletního pioníra. Sám jsem jich vytuzil při ladění..

Já jen vytrhal to vedení do filtrboxu. Ty dvě části samotnýho tlumiče (obal) jsou fajn bez dalšího kurvení
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang Chlebnik1 4 Dnes v 18:20 docent
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang Hanz647 3 Dnes v 16:14 Hanz647
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang jirkaven 13 12.4.2024 v 08:48 jirkaven
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy
JAWA 21 přechod volnoběh provozní r... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 2 23.3.2024 v 14:06 moje-moto


TOPlist