vytáhl jsem že stodoly starýho fichtla, kterýho jsem zprovoznil a teď bych ho chtěl trošku upravit. Napadlo mě, že by nebylo špatný tam dát klapku.
Zajímá mě teda, jestli s tím má někdo zkušenosti a jestli to půjde přihlásit na normální ježdění. Vím, že by to mělo zvýšit výkon a snížit spotřebu. Představuju si to jako Hurvínek válku a tak se radši ptám.
Nenapadají někoho popřípadě jiné úpravy?
Díky moc za odpovědi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klapkové sání na Jawu 50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klapkové sání na Jawu 50
1100Virago píše: Jazýčkový ventil/membránové sání má smysl v případě, že je karburátor a sací trakt napojený přímo do klikové skříně a není otevíraný a zavíraný pístem. Bez téhleté předělávky (koukni, jak je to u Jawy 90) z toho bude leda sací restriktor
Čau, no neviem, čo na toto napísať. Radšej nič.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 2 | 27.4.2024 v 17:22 Frantas |
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 9 | 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1 |
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 38 | 6.4.2024 v 18:24 docent |
Jawa 50 nemá výkon Jawa 50/20 Pionýr | Dominik07 | 7 | 1.4.2024 v 13:50 Dominik07 |
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 13 | 25.3.2024 v 11:50 papiboy |