2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaútočia tie ruské kurvy,alebo nie
Capt.Orr píše: Hele, co říkáte téhle mašině a jejímu využití? Zde by slovo Adventure v názvu asi sedlo…
Zajímavá věc, rozhodně je dobře navržená, motor přímo v ose, tím pádem mnohem nižší komplexita a čím vyšší průměr rotoru, tím více krouťáku z toho dostaneš. Ty 3kW budou asi na off-road cestování stačit, ale situací, kdy normální motorku vytočíš a dáš tomu plný knedl abys vystřelil do kopce nebo kdy vytočíš setrvačník a napálíš to přes kládu to bude jen těžko zvládat. Ale připadá mi, že toto jde velmi správným směrem. I ty šlapky se mi líbí, je to lepší, než tlačit. Tvrdí, že to váží 70kg, to mi připadá jako sci-fi, pokud je to pravda, trochu se bojím tvrdosti rámu, když to zase slouží ve válce, hm....
Cestovní motorka se kterou mohu vjíždět tam, kam kola a nabíjel bych ji třeba přes noc na airbnb by byl luxus.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaútočia tie ruské kurvy,alebo nie
Mr.Dreamer píše: Tvrdí, že to váží 70kg, to mi připadá jako sci-fi, pokud je to pravda, trochu se bojím tvrdosti rámu, když to zase slouží ve válce, hm....
.
Píšou, že to je upravené, aby to uneslo co.he potřeba. Nevidím problém. 70 kg a méně mají trialky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaútočia tie ruské kurvy,alebo nie
Mr.Dreamer píše: Zajímavá věc, rozhodně je dobře navržená, motor přímo v ose, tím pádem mnohem nižší komplexita a čím vyšší průměr rotoru, tím více krouťáku z toho dostaneš. Ty 3kW budou asi na off-road cestování stačit, ale situací, kdy normální motorku vytočíš a dáš tomu plný knedl abys vystřelil do kopce nebo kdy vytočíš setrvačník a napálíš to přes kládu to bude jen těžko zvládat. Ale připadá mi, že toto jde velmi správným směrem. I ty šlapky se mi líbí, je to lepší, než tlačit. Tvrdí, že to váží 70kg, to mi připadá jako sci-fi, pokud je to pravda, trochu se bojím tvrdosti rámu, když to zase slouží ve válce, hm....
Cestovní motorka se kterou mohu vjíždět tam, kam kola a nabíjel bych ji třeba přes noc na airbnb by byl luxus.
Až (jestli vůbec) budou v běžné produkci elektromotory do středu kola, co budou umět 20kW a 300Nm, namontuju si to do Urala (do obou zadních kol) a místo původní převodovky namontuju generátor. Benzíno-elektrický pohon mě neurazí, absence oprav a údržby převodového ústrojí od spojky po diferenciál potěší i na úkor určité nestoprocentní účinnosti.