globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je opravdu KTM tak špatná motorka
Rozhodl jsem se koupit další moto a do výběru se mi dostaly KTM 1190 a 1290T.
V tu chvíli se kolem strhla hotová bouře Od Aše až po Zlín (obrazně řečeno) jsem se cítil jako hromosvod největších katastrof na světě.
Poruchová, víc nevýhod jak výhod, každý rok prý musím do originál servisu kde mi za strašný balík peněz udělají prohlídku a přes SW mi umožní odjezdit další sezónu atd, atd...
Tolik nagativních reakci napříč velkou skupinou různých lidí jsem ještě nazažil.
Je to skutečně tak hrozná motorka????


Naposledy editováno 18.11.2021 19:25:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu KTM tak špatná motorka

22.11.2021 v 21:11 | Nahoru | #61

Alonso69 píše: Animals21> Sorry, ale ty jsi vůbec nepochopil o co tady jde.



Tak mi to please vysvetli.

Jo a mam kacenu, tak se snad smim teto diskuze ucastnit. Asi nejaky novy pravidlo.

(reakce na) Je opravdu KTM tak špatná motorka

22.11.2021 v 21:12 | Nahoru | #62

assassin píše: Alonso69> Ten uvodni prispevek podle me nic moc. Ale na otazku jestli je to tak spatna motorka, muzu odpovedet strucne: neni !!!



Ted jsi to propalil a my ho chteli jeste napinat

Naposledy editováno 22.11.2021 21:13:44

Je opravdu KTM tak špatná motorka

22.11.2021 v 21:12 | Nahoru | #63
Hunt: dobre ty

Naposledy editováno 22.11.2021 21:13:56

Je opravdu KTM tak špatná motorka

Skvělá odpověď, děkuji! 22.11.2021 v 21:44 | Nahoru | #64
ja si myslím že každá motorka potrebuje starostlivosť. Nová KTM, tak ako každá nová motorka (povedzme do 8r. a 50k km), je na tom určite lepšie ako nejaká starina ktorú týždeň pripravuješ na dovolenku aby sa ti niečo nevysypalo. Najhoršie cestovné enduro je stará Ducati Multistrada ktorá má suchú spojku s mizivou životnosťou a motor s desmom. A predsa sa na nej cestuje a ľudia sa nesťažujú. KTM LC8 je motorka ktorá je na vrchole technického riešenia si všetkými plusami aj mínusami. Pričom plus je nízka hmotnosť a tej hmotnosti je všetko podriadené, tak občas niečo odíde. Skrátka nieje to Honda Afrika Twin 1000/1100 ktorá má štvrť tony a parametre spred 20 rokov, tá bude možno spoľahlivejšia už z princípu, ale ja nikdy nepochopím toho čo si ju kúpi keď existuje na trhu bambilión zábavnejších motoriek, alebo aspoň motoriek na ktorých nezomrieš nudou pri jazde. Ale každý je stavaný na niečo iné, toto je môj názor. Napríklad mne sedela 1250 GSA viac ako KTM 1290/1190 príde mi použiteľnejšia na cestovanie a na to ako zameraný je ten stroj (cestovanie sám/vo dvojici, vie rýchlo, pomaly, vždy pohodlne). Ale s KTM väčšia sranda, akurát som sa bál že ma to zabije. Nedokázal som s tým ísť 50, a pri 70 km/h mi žrali nervy zápästie, otáčky nad 5-6.000 sú silno návykové rovnako aj zrýchlenie, to by mohlo závidieť kadejaké Ferrari. Ale ja by som mal krátku životnosť. Ale ako hovorím, len môj názor.
skrátka, na KTM nemusíš jazdiť kilometre aby si si zajazdil, je to dosť koncentrovaný zážitok.

(reakce na) Je opravdu KTM tak špatná motorka

23.11.2021 v 18:30 | Nahoru | #65
Animals21> Ubrat z ješitnosti, zregulovat EGO a pozor jak vstáváš z postele , aby ses nepraštil o měsíc.

(reakce na) Je opravdu KTM tak špatná motorka

23.11.2021 v 18:34 | Nahoru | #66
kury72> Děkuji, ale zvuk opravdu nikdy řešit nebudu.

1 reakcí na tento příspěvek Je opravdu KTM tak špatná motorka

2.12.2021 v 18:41 | Nahoru | #67
KTM iste špatná nie je, na môj vkus sú dosť vyhnané tie výkony, dizajn trochu že vidíš že robili najprv krosy a endurá, a ceny nasadené vysoko. Uvažovať o motorke nejakej značky, venujem pozornosť takýmto varovným signálom - je to spoza oceána a USA trh nie je tomuto výrobcovi ukradnutý, čiže o to podstatnejšie:

"I previously owned a 2017 KTM Super Duke 1290R (2nd Gen) for two years and 25,000 miles. It was THE most fun bike I’ve EVER owned, and I’ve owned quite a few! I’m an experienced senior rider.

However, it turned out to be a real “beast” of a PITA due to the numerous, repeated electronic and mechanical issues: front master cylinder replaced, left switchgear replaced three times, bad clutch switch, moaning front brake rotors (dealer said it was “normal”), frequently not recognizing the fob, so it wouldn’t start, open the gas cap or lock the forks, TFT kept resetting the time and date, etc.

The final straw was a leaky radiator that had to be replaced for over $1,000 out of pocket. It was past the 2 year warranty, and the Aegis extended warranty refused to pay, as they claimed that my Radguard radiator guard caused the leak. No, many owners in the forums report radiator leaks caused by the radiator sagging due to insufficient structural mounts, even in the new third generation.

So, much as I like the 890R, I’d be EXTREMELY wary of EVER buying a KTM again! The forums for that twin motor are STILL full of complaints of oil and radiator leaks, etc. It seems that KTM just doesn’t prioritize reliability in their designs, and they are reluctant to cover warranty issues, or adjust their designs to rectify known issues.

It seems that once you buy the bike, they don’t care about you anymore, nor about reputation, repeat sales, or customer goodwill (unlike the Japanese brands)."

Dal som toto svedectvo majiteľa už niekde do diskusie pod článok, tu je to asi užitočnejšie. Predpokladám, že je to dôveryhodné a nejde o nekalý konkurenčný boj.

(reakce na) Je opravdu KTM tak špatná motorka

2.12.2021 v 21:25 | Nahoru | #68
Z týchto 5 vtáčikov vlastní KTM len jeden, 4 z nich o KTM vedia všetko, lebo prečítali všetky fóra o KTM.
poznáš ktorý je ktorý?




1 reakcí na tento příspěvek Je opravdu KTM tak špatná motorka

2.12.2021 v 23:53 | Nahoru | #69
No ty budeš ale pekný vtáčik... či teda skôr neobratný manipulátor

(reakce na) Je opravdu KTM tak špatná motorka

3.12.2021 v 00:06 | Nahoru | #70

marna píše: No ty budeš ale pekný vtáčik... či teda skôr neobratný manipulátor



On ma ale pravdu. Nejvic to resi lidi co si o ktm cetli na netu. Ti co ji maji vedi proc. I silnicni ktmky maji geny zavodnich motorek .. no a zavodni motorky maji sve vrtochy. Neni to pro kazdeho.

Ja bohuzel nemam zadnou silnicni ktm, ikdyz by se mi 1290SD fakt libil, ale mam 3 ostre a jsou to proste zavodaky bez kompromisu. Mam rad upravy motorek, zavodni dily mam jako takovej fetis a na tehle motorkach v podstate neni co upravovat

Naposledy editováno 03.12.2021 00:06:52

1 reakcí na tento příspěvek Je opravdu KTM tak špatná motorka

3.12.2021 v 00:24 | Nahoru | #71
Nemá pravdu - hore som prekopíroval negatívnu viacročnú skúsenosť majiteľa, a snáď sa zhodneme, že ju môžeme považovať za autentickú.
A nejaký dotknutý (ehm) to infantilne zhadzuje vymyslenou "argumentáciou", čistá dojmológia.

ja mám tiež nejakú skúsenosť s niečím iným a keď to porovnám, tak v prospech KTM to isto nie je. Sympatie k značkám nabok, aj keď neviem prečo si ako ústrednú tému niekto zvolí cestársku farbu a heslo ktoré je lžou.

E-preklep

Naposledy editováno 03.12.2021 00:25:26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu KTM tak špatná motorka

3.12.2021 v 01:24 | Nahoru | #72
marna> Zaprve, nerozumim slovensky. Za druhe, postnul jsi sem neco cos nasel na nejakem foru - takze to jasne splnuje to o cem jsem psal, nejvic vi o ktm ti co si o ni precetli na netu

Naposledy editováno 03.12.2021 01:25:15

(reakce na) Je opravdu KTM tak špatná motorka

3.12.2021 v 06:19 | Nahoru | #73
assassin> Je to tak, všechny co znám a píšou někde na fóru, tak je to vždy ta stejná pohádka ( franta povídal apod.), ale zase já na druhou stranu znám hodně lidí co mají KTM ( včetně mě) a všichni jezdí a nikdo nic neopravuje, jasně taky jsem dělal nějakej drátek od blinkrů, sem tam zablblo nějaké čislo, vždy to nebyla neodstranitelná závada, většinou nějaká oxidace, špatný kontakt apod...ale taky já měl první generaci Duka 1290.
Každopádně nějaké negativní komentáře mě nechávají klidným, kdybych měl vybírat vždy podle toho co kde čtu, tak dneska nejezdím na ničem podle všeho.

(reakce na) Je opravdu KTM tak špatná motorka

3.12.2021 v 06:47 | Nahoru | #74
assassin> Vzdyt ma pravdu,ten chlapec.Mne se to taky na 10tkm zaclo sypat pod rukama,resp.nohou

Je opravdu KTM tak špatná motorka

3.12.2021 v 09:09 | Nahoru | #75
Nevím jak je na tom, ze spolehlivostí Duke, ale KTM 1190 Adventure měli problémy jen první ročníky 2013 a 2014. Tam proběhli nějaké svolávací akce od KTM. Ročníky 2015 a 2016 už jsou vychytanější. Někteří majitelé mají najeto kolem 90 000 km bez vážnějších problémů. 1290 Adventure měli taky u prvních ročníků nějaké problémi.
Ještě než se to dalo vůbec ověřit, tak jak se dostala 1190 Adventure do výroby, tak už se říkalo, že ten motor nic nevydrží, protože má moc velkej výkon atd.
Ukázalo se že ty motory vydrží hodně a i při velkým nájezdu neberou olej.
Podle mě jsou 1190 a 1290 Adventure, nejzábavnější endura na trhu, na silnici by se tomu vyrovnala jedině nová Ducati Mutistrada, ale to už je čtyřválec.
Taky jsem se dlouho váhal jaký cestovní enduro koupit, rozhodoval jsem se mezi Africa Twin, BMW, Triumfem, nakonec jsem šel do KTM.

Je opravdu KTM tak špatná motorka

Skvělá odpověď, děkuji! 26.12.2021 v 12:05 | Nahoru | #76
Mel jsem/mam doma stale prvni rocnik 1190. Byl tam problem s tesnosti airboxu. vyreseno Unifilterem. koupil jsem ji z druhy ruky na mela najeto 29k. Uz pri ceste domu od prodejce, se objevila mikroprasklina na jednom viku a prolinal olej. Majitel to vzal jako chlap a objednal druhej dekl. Pro roce mi odesla palubovka kvuli vlhku. Nova stala 18tis. nasranej jsem byl jak spacek.. Ale pri ohledani se prislo na to, ze pod krycim plastem, v miste kde je slepena pristrojovka do sebe, je obrousena hrana a netesni. Asi to nekdo chtel schovat pred prodejem. Takze se nabizela otazka, nesvezlo se to po silnici? nebo proc to nekdo brousil? Urcite to takhle neni z vyroby. Taky mne italii nechalo lozisko predniho kola v cca 47tis. Ale za to mohl nejspis pneuservis, protoze se jim tam sekl trn a mechos ho mlatil ven kladivem...

Co z toho plyne? KTM ma mozna nejaky mouchy. Ale pokud clovek koupi motorku z druhy ruky a ten prvni s ni hazel o zem a sral na udrzbu, tak je dost velka sance, ze se tam neco posere. Kor kdyz tyhle stroje vyrabi hlavne pro offroad cestovani, tak je ta sance o to vetsi. Tim chci rict, ze mam doma motorku, do ktery jsem musel sice investovat, ale podle mne uplne ne kvuli kvalite KTM, ale spis kvuli cizimu zavineni.

I presto jsem koupil zase KTM, protoze tenhle stroj je presne to co mi sedi. A ze jsem toho zkusil uz docela dost. A 1190 zustava doma a bude delat radost polovicce.
Takze bych se toho vubec nebal, protoze kdyz se o to clovek aspon trochu stara, tak to nahrouti mraky kilaku

Naposledy editováno 26.12.2021 12:09:26

Je opravdu KTM tak špatná motorka

26.12.2021 v 12:36 | Nahoru | #77
Rkalis, dobře napsáno

1 reakcí na tento příspěvek Je opravdu KTM tak špatná motorka

28.1.2022 v 14:10 | Nahoru | #78
Z dovolenim si vypujcim toto tema,at kvuli blbine nezakladam extra vlakno.
Mam GSo 1200 a nejsem uplne spokojeny. Je to spolehliva motorka,ale z jizdnich vlastnosti s nalozenou motorkou mam rozporuplne pocity. To uz se lip choval muj stary Strom. BMW 1200 GS neni proste 'to nélepčí' co me nekteri predpovidali
At se trochu otepli,neni nekdo ochotny v Brne,nebo okoli,kdo by byl ochotny se sejit a nechat me s manzelkou sednout na jeho KTM 1290? Podminkou je aby mel topcase. Za odmenu nabizim bud znackove kysane zeli,cokoladu,nebo flasu vina

1 reakcí na tento příspěvek Je opravdu KTM tak špatná motorka

28.1.2022 v 14:19 | Nahoru | #79
Připomeň se v létě, sice nemám advíka, ale mám možnost si jej kdykoliv půjčit a sednout tě nechám každopádně můžeš půjčit novej model přímo v ktm, chtějí 2k za den tuším, ale je to trochu menší jak starší model 1290s. Sedíš víc v moto než na moto jak to bylo u předchozího modelu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu KTM tak špatná motorka

28.1.2022 v 14:24 | Nahoru | #80

Sonicek píše: Připomeň se v létě, sice nemám advíka, ale mám možnost si jej kdykoliv půjčit a sednout tě nechám každopádně můžeš půjčit novej model přímo v ktm, chtějí 2k za den tuším, ale je to trochu menší jak starší model 1290s. Sedíš víc v moto než na moto jak to bylo u předchozího modelu.


Mam v planu si pak pujcit i predvadecku v Autonove,ale tam nemaji topcase. Protoze dost vyletu jezdim s manzelkou,tak bych rad,aby kdyz na tom bude sedet,tak aby tam mela topcase,aby vedela do ceho jde a kolik tam bude mit mista. Poslal bych ti pak PM a pokud by te to neobtezovalo,tak bychom se pak nekde potkali. Dik.

(reakce na) Je opravdu KTM tak špatná motorka

28.1.2022 v 14:27 | Nahoru | #81
dafikk> jo klidně, ale říkám...sám nemám advíka, ale hromady kámošů mají a já si ho můžu půjčit kdykoliv a je včetně kufru takže ideální stav

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu KTM tak špatná motorka

28.1.2022 v 15:25 | Nahoru | #82
dafikk> u mňa 1290 '21 alebo 1190 '15 poskytuje omnoho menej pohodlia ako na GS1250 čo sa týka hmotnosti na zadku, tak KTM je na tom lepšie, 1250 je na tom tiež trošku lepšie ako 1200, úplne najhoršie sú na tom staré vrany 1100/1150 so starým typom paraleveru.
Len či nepociťuješ ľahký predok, kvôli tomu masívnemu nábehu krútiaceho momentu... To pri KTM s dvomi a kuframi chytáš wobble na diaľnici od 140. Popravde každá naložená motorka stojí za chuja...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu KTM tak špatná motorka

28.1.2022 v 15:49 | Nahoru | #83
Destroyer> Jojo...pravda....kdyz nalozis cokoliv,tak je to vzdycky almara s riditkama Ze to jde nalozeny i na ctyrku po zadnim jsem si zvyknul a delal to i stary Strom ( I jdyz bych kecal,ze i na ctyrku )
Na GS ma spolujezdec mene mista nez na Stromovi.
V zatackach na silnici,kdyz jsou vyjety koleje,tak opet je to horsi projev nez u toho Stroma.
Vaha jde u GSa hodne dozadu. Resil jsem opekani nohy spolujezdce od vyfuku. Vyresil jsem takovou plechovou partyzanstinou,jako kryt tlumice vyfuku. Designove k zbliti,ale dost to pomohlo.
Hodne srovnavam ze starym Stromem a to GSo zas az takovy svetelny skok nebyl. Ma lepsi motor....a to je tak asi vsechno,co muzu porovnat pozitivne.
KTM jsem tak ani nechtel,ale uz neni z ceho vybirat. Ostatne ani GSo jsem nijak ucelove nevyhledaval,ale tak nejak z toho vseho,to na me zbylo. KTM jsem nikdy nezkousel. Ted prisel cas vyzkouset i tu KTM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu KTM tak špatná motorka

28.1.2022 v 18:14 | Nahoru | #84
dafikk> Stejně skončíš u novýho stroma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu KTM tak špatná motorka

28.1.2022 v 18:18 | Nahoru | #85

titus píše: dafikk> Stejně skončíš u novýho stroma


Vzdyt vis,ze na Stroma nemuzu rict krivyho slova!!! Ale ten nejnovejsi Strom je opravdu pro nas maly
I bych ozelel ten stavebni reflektor misto oredniho svetla,ale ten posez....to asi neklapne. Ale tove ho z celeho srdce preju opravdu!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu KTM tak špatná motorka

29.1.2022 v 06:16 | Nahoru | #86
dafikk> mel jsem vstroma 1000 rv14, bylo to maly a myslel jsem, ze mi ustreli levy koleno a to mam 183cm a jezdim sidi adventure 2, ktery maj docela vysokou podrazku. presel jsem na 1190S a dal na to powerparts sedla +2cm a jeste ho nastavil do vyssi polohy +2cm. Na zem jsem dosahl uplne v pohode a pohodli 1A. Ted jsem presel na 1290SAR a tam uz si moc nevyskakuju. Rozhodne si sedadlo do nejvyssi polohy nedam Ale to pohodli na 1290SAR je fakt super, ten podovozek to proti eSku zehli paradne. Jinak jsme na 1190 s moji milou najeli cca 20tis a s topcasem. jedinej rozdil co rikala proti vstromu, ze ma nohy trochu vejs. jinak kdyz se jede s bocnima kuframa, tak je tam jak v kresle Ted uz bude jezdit sama na 1190. jinak ja 90kg ona 70kg

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu KTM tak špatná motorka

29.1.2022 v 09:34 | Nahoru | #87
Rkalis> Diky....mame podobny miry. Moja je o neco lehci,nez tvoje (nic ve zlym) ale je to jen o par kg. Takze postavy jsou stejny. Ty nohy vejs ji delaji problem. Na Stromovi ok,ale na GSo jsem ji musel od kamosa koupit prodlouzeni zadnich stupacek. Tim se to dost zlepsilo. Pokud bych sel do KTM 1290 a vyska zadnich stupacek by byl jediny problem,tak bych to zase vyresil nejakym prodlouzenim.

1 reakcí na tento příspěvek Je opravdu KTM tak špatná motorka

29.1.2022 v 16:57 | Nahoru | #88
Presne jak pises, stupacky jsou detail. Moje ma skoro 180cm a dela zdrav sestru a bezne si pohazuje s ležakama. Tlusta neni ani nahodou. VBy strcila do kapsy kdejakou fitnesacku.

Naposledy editováno 30.01.2022 07:19:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu KTM tak špatná motorka

31.1.2022 v 06:16 | Nahoru | #89
dafikk> nejsem si úplně jistej prodloužením stupaček,reps. na straně výfuku....tam podle mě ta stupačka už nepůjde dát níž, musel by jsi dát asi laděnej výfuk co by nebyl tak velkej jako originál. Jinak já na SKu, docela v pohodě a to mám 173cm a moje žena má kolem 165cm, sednem a pohodě jedem....jooo manipulace na místě je na pikaču když ťapkám po špičkách, ale dá se na to zvyknout a po pár zastaveních je to v pohodě....případně se dá motorka nechat spadnout v tlumičích ( Rko ne) a dále se dají koupit snižující sady ale model 21 je už v cajku, má stavitelné sedlo do 3 poloh, k tomu se dá koupit a snížené nebo i naopak zvýšené sedlo -2/+2cm...

(reakce na) Je opravdu KTM tak špatná motorka

31.1.2022 v 10:47 | Nahoru | #90
Rkalis> Aha...tak to moje je mensi ma myslim 168cm. Ale to je fuk. Kazda postava je jina. Vyzkousime....uvidime....

Naposledy editováno 31.01.2022 10:49:21
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure Kruháč 24 24.4.2024 v 16:36 kunabmw
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure tomas21 33 7.4.2024 v 20:09 Vita-Repa
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 63 6.4.2024 v 16:37 pepe100
Driblování řídítek KTM 1190 Adventure Fichtloš 23 21.3.2024 v 12:23 Guzo


TOPlist