Ty odkazy jsou jen ukázka že to lze otevřít......a nejen tam, ale i jinde. Jakoukoli zkušenost uvítám.
Verze s DCT lze "nachipovat" více.
Verze s DCT :
https://www.autochip...ure_dct/p5-T8qLBsdg/
Verze bez DCT
https://www.autochip...ca_twin/RjKAgaiHeX-/
Naposledy editováno 13.09.2021 12:35:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru
assassin píše: Honda vykonostne spis ztraci na konkurenci, v tom motoru je skrytej potencial kterej je zaskrcenej jen elektronikou (coz vlastne jde jen mapou elektronickeho plynu, ze by motorka pri plynove rukojeti otevrene na max neotevrela nadoraz klapku…) a honda to musi prodavat seskrcene, protoze k motoru navrzenemu na 100kW navrhli prevodovku ktera vydrzi jen 80kw ….
Rekl bych, ze se tu plete nekdo, kdo ostatni urazi hlaskama o nevedomosti atd….
Grafy a hodnoty z okdazu jsou evidentne vycucane z prstu. Kdyz tak koukam do odkazu na ladeni monstera co daval Beranidlo, tak grafy u monstera sedi s grafama u afriky s manualem… zajimave, co nam k tomu povi nekdo kdo tomu rozumi , treba dzardino?
Jasně tam pišu že jsem dal odkaz, jen jako že to lze otevřít. S tou konkretní firmou nemám zkušenost. Vím ale že to otevřít lze a že to dělá člověk co tomu rozumí a má i "dýno" a čísla jsou "podobná". I od něj jsou informace o kolik to jde zvednout a o kolik je Afrika "podladěná" . Tohle jsem dal jen jako aby se vědělo o co jde, detailně jsem parametry neřešil....
Chtěl jsem zde jen udělat diskuzi, zda o tom někdo něco dalšího neví, či zda nemá zkušenost.
No a klasika , přiběhne sem pár lidí co nemají zkušenost žádnou, Afriku taky nevlastní.....
Ano Vilemx to napsal tak, že je za "hloupého"....
Ja par zkusenosti s ladenim mam a myslim si, ze nahranim softu do atmosferickeho motoru se rozhodne neda "otevrit" 10-20% vykonu navic.
Naposledy editováno 14.09.2021 08:12:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru
DZARDINO píše: ....No a klasika , přiběhne sem pár lidí co nemají zkušenost žádnou, Afriku taky nevlastní.....
Ano Vilemx to napsal tak, že je za "hloupého"....
Podívej se na ten graf krouťáku. Fakt si myslíš, že motor z CRF má v továrním nastavení maxímální krouťák v 1.600 otáčkách za minutu??? To je zvýšený volnoběh! Přestože nemám vůbec žádné zkušenosti s laděním motorů (horko těžko je dokážu seřídit), tak se domnívám, že tebou uvedený web je jen návnada na lidi, kteří o technice nic nevědí. Dáme tam ještě bombastičtější hodnoty pro DCT, protože motorkář s automatem asi nebude kámoš s technikou, tak toho medu kolem huby snese o trochu víc. Navíc firma má know-how přímo z Ameriky, vždyť je vlastněná dvěma společnostmi z Las Vegas !
Ano, "běžně" se motory v motorkách ladí na + 20, 30, 50 % výkonu navrch (jenže ne jen přehráním SW, ale hezky postaru výměnou HW za fůru peněz), a jen málokdy je limitem zvyšování výkonu převodovka nebo spojka.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Afrika Twin 2024 Honda CRF1100L Africa Twin | JAVR | 13 | 18.4.2024 v 11:02 JAVR |
Hrazda navigace Honda CRF1100L Africa Twin | Jiřřan | 7 | 17.4.2024 v 08:29 Jiřřan |
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... | Metric | 61 | 16.4.2024 v 08:33 Metric |
Afrika 1100, postřehy a zkušenosti [1 ... 24, 25] Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | Dušan_Sihelský | 727 | 4.4.2024 v 12:27 dave-lister |
Konfigurace Hondy Africa Twin Adven... [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Bigbear | 57 | 3.4.2024 v 20:52 Bigbear |