Naposledy editováno 30.08.2021 21:22:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
1. Na ulici není příliš místa.
2. Mám auto rád, i když je služební. Nechci ho mít omlácené od negramotů, co neumí parkovat, nebo mají dojem, že ostatní auta mají dveře z pancíře a je tedy možno do nich dalšími dveřmi beztrestně mlátit.
3. Auto v garáži částečně funguje jsko zábrana rychlého ukradení motocyklu. Protože motocykl parkuje u zdi, před ním auto. Není to samospásné, ale určitě je větší problém odvézt motorku když musím vypáčit zámek auta nebo rozbít okénko, pak utrhnout zámek volantu, následně vytlačit auto (bez utržení zámku nelze, protože kola jsou natočená do rejdu a auto se stáčí ke zdi na pravé straně a vytáhnout na prasáka jiným autem taky nelze, protože není místo, než prostě přijet s dodávkou a motorku naložit. Navíc začne houkat alarm a ten se v garáži pod domem dost rozléhá a je slyšet i venku, protože v garážích jsou větrací okénka ven na předzahrádky.
Tolik v kostce, proč auto v garáži a ne na ulici
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 01.09.2021 14:42:24
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
krokoš píše: jandaxx> porušil si hlavné pravidlo, garáž je pre motorky, auto má stáť vonku, vonku = pred garážom. Auto je apriori určené stáť pred garážom v ktorom je pár motoriek. CHAPIŠTO!!!!!!
Přesně můj případ, v garáži 4 motorky a 2 auta před barákem.