paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
 
30.8.2021 v 21:20
Když tak na internetu projíždím motorky různých značek tak jsem si všiml, že většina z nich nemá hlavní stojan. Zajímalo by mne, z jakého důvodu? Kdo má garáž, tak tam je hlavní stojan určitě lepší než boční, kdy motorka stojí šejdrem. Taky se líp manipuluje s koly. Při údržbě- zadní kolo se točí a při podložení rámu před motorem se točí zase přední. Možná je motorka na hlavním stojanu i bezpečnější. Taky zazimování... Je jasné, že těžké stroje už se na stojan těžce nahazují, ale do 200 kg to problém není.

Naposledy editováno 30.08.2021 21:22:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

1.9.2021 v 14:27 | Nahoru | #1
krokoš> To je ale jen výkřik bez znalosti situace:

1. Na ulici není příliš místa.
2. Mám auto rád, i když je služební. Nechci ho mít omlácené od negramotů, co neumí parkovat, nebo mají dojem, že ostatní auta mají dveře z pancíře a je tedy možno do nich dalšími dveřmi beztrestně mlátit.
3. Auto v garáži částečně funguje jsko zábrana rychlého ukradení motocyklu. Protože motocykl parkuje u zdi, před ním auto. Není to samospásné, ale určitě je větší problém odvézt motorku když musím vypáčit zámek auta nebo rozbít okénko, pak utrhnout zámek volantu, následně vytlačit auto (bez utržení zámku nelze, protože kola jsou natočená do rejdu a auto se stáčí ke zdi na pravé straně a vytáhnout na prasáka jiným autem taky nelze, protože není místo, než prostě přijet s dodávkou a motorku naložit. Navíc začne houkat alarm a ten se v garáži pod domem dost rozléhá a je slyšet i venku, protože v garážích jsou větrací okénka ven na předzahrádky.

Tolik v kostce, proč auto v garáži a ne na ulici

Naposledy editováno 01.09.2021 14:42:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

1.9.2021 v 14:55 | Nahoru | #2

jandaxx píše: krokoš> To je ale jen výkřik bez znalosti situace:

1. Na ulici není příliš místa.
2. Mám auto rád, i když je služební. Nechci ho mít omlácené od negramotů, co neumí parkovat, nebo mají dojem, že ostatní auta mají dveře z pancíře a je tedy možno do nich dalšími dveřmi beztrestně mlátit.
3. Auto v garáži částečně funguje jsko zábrana rychlého ukradení motocyklu. Protože motocykl parkuje u zdi, před ním auto. Není to samospásné, ale určitě je větší problém odvézt motorku když musím vypáčit zámek auta nebo rozbít okénko, pak utrhnout zámek volantu, následně vytlačit auto (bez utržení zámku nelze, protože kola jsou natočená do rejdu a auto se stáčí ke zdi na pravé straně a vytáhnout na prasáka jiným autem taky nelze, protože není místo, než prostě přijet s dodávkou a motorku naložit. Navíc začne houkat alarm a ten se v garáži pod domem dost rozléhá a je slyšet i venku, protože v garážích jsou větrací okénka ven na předzahrádky.

Tolik v kostce, proč auto v garáži a ne na ulici


Tak to je nejvíc, ještě snad pro větší zajištění složit před vrata garáže pod barákem 28tun 16/32 štěrku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist