paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
 
30.8.2021 v 21:20
Když tak na internetu projíždím motorky různých značek tak jsem si všiml, že většina z nich nemá hlavní stojan. Zajímalo by mne, z jakého důvodu? Kdo má garáž, tak tam je hlavní stojan určitě lepší než boční, kdy motorka stojí šejdrem. Taky se líp manipuluje s koly. Při údržbě- zadní kolo se točí a při podložení rámu před motorem se točí zase přední. Možná je motorka na hlavním stojanu i bezpečnější. Taky zazimování... Je jasné, že těžké stroje už se na stojan těžce nahazují, ale do 200 kg to problém není.

Naposledy editováno 30.08.2021 21:22:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

1.9.2021 v 23:19 | Nahoru | #1

krokoš píše: jandaxx> porušil si hlavné pravidlo, garáž je pre motorky, auto má stáť vonku, vonku = pred garážom. Auto je apriori určené stáť pred garážom v ktorom je pár motoriek. CHAPIŠTO!!!!!!


Přesně můj případ, v garáži 4 motorky a 2 auta před barákem.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

2.9.2021 v 16:20 | Nahoru | #2
mito7> Čau, to je už moja labutia pieseň, bejvávalo. . Teraz mám taký domček, že menší je už len psí koterec. Jedna motorka na dvore pred domčekom pod plachtou , druhá v plecháči za domčekom a auto....chúďatko na prístupovej ceste. A nemám ani garáž.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

6.9.2021 v 20:12 | Nahoru | #3
mito7> Chlapi, pomóc.. Stará si koupila vlastní auto a chce mě s mýma dvěma motorkama po 20ti letech vyhnat z garáže. Co teď ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist