globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690
23.8.2021 v 21:39
současná HQ 701 = KTM 690
Tak jsme jezdili tak trochu po albánii, v horách bylo nad 30 stupňů a když se jede nějakou dobu na jedničku, pomalu a trochu se i spojkuje a zastavuje tak teplota časem vylejzá až nad 120°C , při 122°C jsem raději zastavil a nechal vychladnout. A když se ještě víc oteplilo, asi na 36 tak to lezlo ke 120 i při pomalý jízdě na jedničku i bez spojkování.

V manuálu teda píšou že uvedená teplota 125°C je přípustná, aniž by se muselo počítat s funkčními poruchami. Takže to nemám řešit a jezdit i kolem těch 120 nebo to chce přidat druhej větrák.
Akorát nevím kam bych ho dal, páč tam není moc místa.

KTM se teda zase předvádí.

1 reakcí na tento příspěvek Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

24.8.2021 v 09:02 | Nahoru | #1
to je téma na dlouhou diskuzi - řeší se to na víc fórech - s tlakem na emise a obecně chudší směs (vyšší teplota spalin) je ten motor víc tepelně namáhám, ale v rámci nákladů nebyl konstruován nový motor s větším chlazením - samotný motor je relativně OK čerpadlo tu kapalinu stíhá tlačit kolem, ale vetší chladič tam není a chladič oleje taky ne (na dakarských speciálech a na stavbách je a dost to pomáhá)

někdo přidává druhý větrák nebo větší větrák z LR + nižší teplotu sahary nebo rovnou ruční spínač

(reakce na) Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

24.8.2021 v 09:13 | Nahoru | #2

Honza-TA950 píše: chladič oleje taky ne (na dakarských speciálech a na stavbách je a dost to pomáhá)

někdo přidává druhý větrák nebo větší větrák z LR + nižší teplotu sahary nebo rovnou ruční spínač



klidně bych na chladič přidělal druhej větrák, ale na pravý straně, kde byl kanystr s uhlím a klakson není místo, nejmenší větrák 10x10cm se tam nevejde, nemůžu ho nechat 2cm od rozžhavenýho kolene, navíc tam je takovej držák chladiče k rámu a ten taky vadí

ruční spínač mi nepomůže, protože teplota stoupá i když běží větrák nonstop a spínání při nižší teplotě taky ne
větrák to evidentně nestíhá

nemáš nějakej odkaz kde je popsaný jak tam přidělat druhej větrák a na olejovej chladič ? klidně bych ho tam přidělal, protože v hlubším písku, kdy ten motor fakt zabírá, je do dvou minut teplota na 115-120 a to se bavíme o teplotách kolem 30°C

na poušti jsem s tím zatím nebyl, ale tam se se seriovou motorkou snad ani nedá jezdit, protože by se za chvíli uvařila

Naposledy editováno 24.08.2021 09:20:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro Ezy96 3 18.4.2024 v 15:37 dva_hrnce
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... La_micka 25 18.4.2024 v 13:49 strive
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... enduro_da 17 27.2.2024 v 07:26 Sally06
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 39 1.10.2023 v 22:23 Firecracker
Černá hora + Bosna 29-9 až 8-10 Honda XL 650V Transalp, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 4 28.9.2023 v 11:07 ZdendaZB


TOPlist