KTM 950 Super Enduro po více než 10 letech vlastnění prodáno, takže hledám adekvátní náhradu. (taková ale neexistuje, kdo nejel, nepochopí

Co hledám:
kolem litrové, ale lépe nad litrové cenduro s výkonem min. 100 (čím víc tím lépe) koní pro vysokého jezdce - 194cm
Preference Véčkovýho motoru, přední kolo min. 19", lépe 21". Motorka co se nebojí polňaček / polí / luk / lesů, ale nebude jezdit těžký off. Motorka musí zvládat cestovní rychlost 170 - 180km/h a být zábavná.
Co nejméně elektroniky, asistentů a hlavně kurvítek (jó, i tak je ve výběru KTM

Střikačce se nevyhnu, to samé ABS / TC a palivovým mapám. Co rozhodně nevyhledávám je elektronickej podvozek (bojím se drahý údržby). S možností naložit bagáž.
Cena kolem 250, max 300.
Na 85% mám sice vybráno v následujícím pořadí, ale diskuze otevřená
KTM 1190 Adventure R
KTM 1090 Adventure R
KTM 1290 Adventure R
Honda CRF 1000 Africa twin - tady se bojim tuposti cele motorky
Yamaha Supertenere 1200 - tady se bojim tezkopadnosti
Honda CRF 1000 ATAS - drahý, je o 60 000kč lepší než AT?
Triumph 800/GS1200 - tady se bojim nudy
Jiný návrhy? OT vítány

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
MedWed píše: ... to si tak při listovani manuálem 1290 úplně nemyslím...
Jj,já jak si poslední dobou půjčil nějakou moderní motorku bez vysvětlování,tak jsem v menu radši ani moc nelistoval,abych se stihl i projet

1 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro

Naposledy editováno 22.05.2023 22:07:26
1 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro
No jen si počkej

1 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro



Tenhle bike se povedl, po více než 3000km jsem spokojenej s touhle volbou v této cenové hladině.
Není to jako 950 / 990 která vás furt nutí tahat za heft, jde s tím jezdit 3000 - 5000 od (na 6 kolem 130) Spotřeba jde při jízdě v limitech k 5, normálně kolem 6. jezdím za 6,3.
Problémy:
- TPMS sem tam mele hovna
- v alpách se poměrně velmi rychle přehřeje zadní brzda - pumpa je u svodu, takže zadní brzda KO, v ČR se mi to ještě nestalo.

Olej to nežere, jede to solidně.
Neduhy: strašně kecá tachometr o víc než 10%! nutné vyměnit kroužky ABS v kolech za upravené. Takže optimistických tacho 266 je lehce přes 240

na nápravě se pracuje.
Úpravy:
po nákupu odstrojení přebytečných věcí (a že jich bylo

Jinak co neposral nejmenovaný autorizák v Praze 4 tak se nemusí řešit

Nákup Top Case, s bočníma kuframa se to od 226 (GPS) vlní
Naposledy editováno 12.09.2023 14:58:19
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cestovní enduro do 200k [1, 2] BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT1200Z Super Tenere... | Qvitko | 32 | 28.9.2023 v 08:22 kovosrotmorava |
Jakou baterii pro KTM 1190 Adventure R KTM 1190 Adventure R | Mates008 | 17 | 27.8.2023 v 17:49 Mates008 |
Pyreneje,Sardinie,Korsika 2024 Yamaha XT1200Z Super Tenere | 31081 | 6 | 15.8.2023 v 10:10 Miro11 |
Jaké pneu [1, 2] Yamaha XT1200Z Super Tenere | supiks | 35 | 13.8.2023 v 19:36 stenly38 |
Zkušenosti s KTM 1090 Adventure R [1, 2] KTM 1090 Adventure R | Mates008 | 58 | 9.8.2023 v 08:10 elovo |