globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350/639, čtverka vynechává a nejede nad kilo, ale trojka krásně b...
Ahoj, hledal jsem a nenašel tady můj problém.
Jedna, dva, tři krásně táhne a jede do kila, kopnu čtyři a začne vynechávat a nejede nad sto něco, kopnu dolů a trojka zase krásně bzučí.
Směsí to asi nebude, když trojka dává vysoké otáčky v pohodě.
Zřejmě ta spojka, ale co, to netuším.
Mám teda asi už cca 1000 km od GO motoru (repase klikovky, výbrus, písty, řetázek atd.) Vape, nový svíčky a podruhé jsem už měnil olej. Mazal jsem do 500km 1:30, teď mažu 1:40. A jediné co zlobí je ta čtverka. Snažil jsem se zajíždět správně jak se má a teď začínám zkoušet, jak jede.
(jak prase nejezdím, jen to zkouším, jak jede)
Díky

Naposledy editováno 26.06.2021 21:25:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639, čtverka vynechává a nejede nad kilo, ale trojk...

27.6.2021 v 11:58 | Nahoru | #1
Johny_R> Asi neni dobry poucovat kohlsteina, zvlast kdyz zacnes pouzivat slova jako "energie" - pri stejne rychlosti - 100kmh uricte neni potreba vic "energie" na tezsim prevodu

Co se tyce jizdy na kole - tak v nohach urcite necitis "energii" ale silu... a to je z hlediska fyziky docela zasadni rozdil.

A kdyz uz jsme u te praxe - prokluzujici spojka se nejvic projevuje na 1, 2? Uff to asi ne?

Naposledy editováno 27.06.2021 12:01:09

(reakce na) Jawa 350/639, čtverka vynechává a nejede nad kilo, ale trojk...

27.6.2021 v 12:45 | Nahoru | #2
assassin> Nezlob se na mě, rozumím tomu co mě chceš říct, na slovíčkaření jsem nikdy nebyl a ani s Tebou se nebudu pouštět do takové diskuze.
Kdo je Kohlstain a kdo Ty, to je mě vcelku jedno a už zase si všímám toho, že diskuzi s oblibou otáčíš někam, kde vůbec nebyla.
Kdo chce chápat, tak tomu rozumí. Nemám vzdělání na přesné termíny, ale kdo bude chtít tak pochopí, jaký je při jízdě na kole při lehkém a těžkém převodu rozdíl a na šlapání to chce jak sílu v nohách, tak i dostatek energie, či jak si to pojmenuješ, abys to vydržel.

Z praxe tuším, že dotaz nebyl na konstantní jízdu za laboratorně stanovených podmínek, rychlostí 100.00 km/h, ale že prostě roztočí trojku na 100, tj. skoro maximálka, pak dá 4, plný plyn, vyleze to nad 100 a začne to vynechávat.... Typické příznaky nedostatku paliva - hodně zlobí papírové filtry a takto se projevují.

Samozřejmě že ano, především na první stupně. Nebudu Ti tady dělat rozbory a psát vzorce, ale když jsem naposledy řešil tento problém, tak ano, na jedničku a dvojky, při nárustu krouuticího momentu, tj cca 3200 a 4200ot na J350/638 bylo prokluzování spojky znatelné, na 3 a 4 se neprojevilo. Výměna unavených pružin bylo správné řešení, zbytek spojky byl OK. Uff, tak to bylo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist