Naposledy editováno 09.05.2021 19:18:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
Nemam k ruce kompresorovou mapu, takze vicemene odhaduju, ale ten e-charger koncil nekde u 1500rpm. Takze velmi hrubym odhadem ti to u TL vystaci do 5-6000rpm a to pri PR kolem 2.0 (odhaduju). Takze na max. vykon nevhodne, na pripadny low end boost dobry (myslim ze durabilty limit byl 60sec nonstop full speed), ale musel bys samozrejme resit prepinani ventily, aby to ten kompresor nechokoval. Ke stejnemu zaveru vede i ten prikon, ktery je priblizne polovicni nez dava vhodna turbina kterou bys na to TL normalne pouzil.
Ale paralelni dvojice takovych e-chargeru by uz asi stacila a to by bylo celkem zajimave. Ja ale dva nemam, kdyby ses chtel zeptat A nemyslim ze to zatim rozumne koupis.
Beranidlo> jde mi o prakticke zkusenosti, jak pise PetrXX. Je to daleko slozitejsi nez jak jsi psal.
Jo a SAABa jsem taky nepochopil, sice jsem kdysi mel 900i mechanicky K-Jetronic a mel jsem ho rad, ale tady jde o motorku.
Naposledy editováno 16.04.2021 12:52:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 | JesuaHamasia | 19 | 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt |