bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dělali jste řidičák na motorku podle nových pravidel
11.4.2021 v 23:08
Absolutně nemůžu najít vlákno, kde by se lidi svěřili se zkušenostmi, jak dělali nebo neudělali řidičák na motorku podle nových pravidel. Dělali jste A nebo A2 v posledních letech? Jak jste zvládali ty jízdy mezi kužely? Všude tu čtu o tom, že je to strašná blbost a že se to nedá zvládnout po 12 hodinách na motorce. Jinde se dozvídám, že to není problém, pokud člověk umí jezdit na kole. Jak jste to zvládli vy? A co bylo nejtěžší? Začínám snad příští týden jízdy a dokud na tu velkou motorku nesednu, tak můžu akorát spekulovat. Prosím o vaše zkušenosti. Hlavně ty negativní, koho vyhodili a kolik měsíců trvalo, než se povedlo řidičák udělat.
Anketa: Nový řidičák na A
Udělal(a) jsem to s prstem v nose.
55%
31
Zapotil(a) jsem se, ale dal(a) jsem to napoprvé.
39%
22
Musel(a) jsem si připlatit jízdy navíc, nešlo to.
2%
1
Málem jsem se zabil(a) a vzdal(a) to.
4%
2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dělali jste řidičák na motorku podle nových pravidel

21.6.2021 v 20:22 | Nahoru | #1
ruinin> já když začínal učit tak jsem se taky musel po 20 letech na silnicích naučit koukat po značkách, abych mohl žáky peskovat
Takže to chápu, ale tohle lze trénovat i mimo autoškolu jak jsi správně zjistil
Já kolikrát zjistil kolik " pro mě zbytečných" značek je na trasách které jsem jezdil denně..
Ono u nás v ČR se musí mozek naučit vnímat jen ty "důležité" , jinak by člověk ani nic jiného nestíhal, občas je to místy fakt masakr.
Vsadil bych se že má někdo z každý umístěný značky dobrej profit a stopro je těžce za vodou

(reakce na) Dělali jste řidičák na motorku podle nových pravidel

22.6.2021 v 00:16 | Nahoru | #2
dva_hrnce> no ono bylo na začátku kurzu těžko odhadnout, co bude nejtěžší zvládnout u zkoušek. Na motorce jsem prakticky vůbec jezdit neuměl a netušil jsem, jak moc to bude těžký se to jakžtakž naučit během několika jízd. Na začátku vlákna jsem se nejvíc bál řazení - i když občas nevím, jestli tam mám jedničku nebo dvojku, tak nakonec to je asi to nejmenší... na křižovatce, když zastavuju, tak si prostě jen ověřím, že tam mám jedničku... Absurdní je, že to nejtěžší jsem si mohl trénovat na skútru už od zimy - ježdění po vilových čtvrtích plných jednosměrek a přednosti zprava - zvykl bych si na nutnost vnímat značky na začátku každý tý uličky a kde se mám pohybovat n a skútru, vlevo, vpravo a kdy dávat blinkry. Na tý zkoušce samozřejmě nebude test v nějakém labyrintu uliček, ale bude pro mě dost obtížný nepřehlídnout žádnou značku při projíždění té vesnice nebo dvou... Nebo můj "zlozvyk" rozhlížet se na všechny strany, když dávám přednost zprava - přijedu na křižovatku, mám sice přednost zprava, ale mám ve zvyku se podívat nalevo i napravo - prý za to hrozí vyhazov. Dneska jsem si na Vinohradech pořád říkal, čum jen doprava, nalevo nečum... je to fakt nezvyk. Když jsme dělali autoškolu na auto v 80. letech, tak to bylo z tohohle hlediska triviální, bylo to ve čtvrti, kterou jsem znal zpaměti, z kola i procházek, znal jsem každou ulici a odbočku, takže jsem se naprosto orientoval. Když jezdím v Itálii v největším provozu, tak mám oči prostě všude, nikdy jsem tam nezpůsobil zmatek nebo nehrozila nehoda.... tam, kdyby měl člověk sledovat značky, tak na něho začnou brzo troubit, tam člověk musí reagovat rychle podle situace.... teď budu dělat zkoušku ze schopnosti projet podle předpisů spící vesničku...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist