bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kentoya Zoom 4T
11.4.2021 v 10:45
Dobrý den,
Kentoya Zoom 4T nechtěla startovat, tak jsem šel po všem, palivo, el. sytič, svíčka... Přišel jsem na to že byly rozhasené rozvody. Seřídil jsem je, chytla na drnc. Po ujetí cca 50km byly rozvody opět bez vůle...Zajišťovací matky byly dotažené dobře.
Nevíte, co to může způsobit?
Děkuji

Kentoya Zoom 4T

11.4.2021 v 17:54 | Nahoru | #1
Jestli jsou rozvodama myšleny vůle na ventilech, tak možností asi moc není. Napadají mě akorát zaklepaný sedla nebo ventily. Nová hlava stojí kolem 1000,- a těsnění pár korun, takže případná oprava by ani nemusela vyjít kdovíjak draho.

Kentoya Zoom 4T

11.4.2021 v 18:02 | Nahoru | #2
Koukam klasicky motor typ 139. Problem tohoto motoru je, ze cinan to nedela z uplne nejlepsich materialu a vule se na tom nastavuje dost tezko. Bude je mala, pak to muze podpalit ventil a nebo velika a pak to znatelne cvaka. Skoro nikdy se mi nepodarilo najit spravnou vuli (predepsanych 0,05 je blbe - to je pro original Hondu, tady se doporucuje 0,10 a to uz pak zase zacina cvakat). Takze se tim netrap - je to takova blba vlastnost, ze na ventily musis sahnout kazdych 1000km

Kentoya Zoom 4T

12.4.2021 v 15:25 | Nahoru | #3
Díky za vysvetlení! A myslíte že na kolísaní otáček může mít vliv starý řemen nebo válečky? Už nevím co s tím... Studený to natočím, jede krásně, pak po 10km to začne ztrácet výkon, kolísají otáčky až tak, že zdechne...Když zastavím,musím držet plyn aby nezdechl... Svíčka je černá, nejsu schopen to naladit s tím vzduchovým šroubkem... Myslíte, že za to můžou taky ventily??? Karbec jsem již 2x vyčistil, benzín teče... Asi to hodím na váhu kovošrotu

Kentoya Zoom 4T

12.4.2021 v 15:37 | Nahoru | #4
Jo a s karbecem, coz byl dle vseho fake Keihin byly take problemy. Ackoliv byla cela cesta cista a karburator x krat spolehlive vycisten, tak bud to neslo dobre za plynem a nebo to desne cukalo - v jistych fazich to pak vubec nereagovalo na nastavovaci sroubek bohatosti smesi. Proste takove male peklo

1 reakcí na tento příspěvek Kentoya Zoom 4T

12.4.2021 v 18:04 | Nahoru | #5
U cinskejch karbec skútrů se moc rády a často serou automatický (podtlakovy) kohouty na benzín a automatický sytice. Pak to právě obohacuje směs a teplý to blbne (sytic je topný tělísko, který tlačí na uzavírací jehlu kanálku obohacovaciho okruhu. Když je utahaný, nezavře a dělá to, co popisujes.)
Za mě nejlepší investice jsou obyčejný ruční kohoutek na benzín namísto původního (najdi mu místo, kde se dá chytnout sroubkem, natáhni k němu hadicku, od něj do karbu a původní hadicku, co přivádí podtlak do kohoutu zaslep co nejblíž u motoru.
A druhá věc je konverzní sada na manuální sytic. Jestli se tam dá dosáhnout, existuje packovy, ovládaný přímo na karbu, vychytanejsi je model s páčkou na lanku - natahnes si páčku někam do plastů, kam dobře dosahnes.

Dvě věci, co ti ušetří hodně nervů.

Válečky a řemen zahřátí moc neovlivňuje, ty bych řešil až pak. Válečky by neměly mít vyjetý plošky + mrkni při tom na plastový vodítka variatoru, korunova položka a je to docela spotrebak. Řemen se měří na tloušťku, no dokud se netrepi, nesmrdí, že by prokluzoval, nebo nemáš nápadně nízkou maximalku, můžeš to nechat na pak. Hlavně nekupuj kevlarovej, na cinach jsem jich viděl dost roztrzenejch

Pokud to dáváš nějak seriózně dohromady ( ), prohlidni i prirubu karbu, ráda praská a pak si prisava vzduch, stejně jako priruba k filtru a příležitostně zainvestuj do nový kontrastní pruziny, to je taky spotrebak za pár stovek a s novou to jezdí líp

.... když už děláš ty ventily...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kentoya Zoom 4T

12.4.2021 v 19:30 | Nahoru | #6
callowsick> Díky moc za odpověď. Sytič mne zatím funguje, ale určitě to časem vyřeším jak jsi popsal... Podtlakový ventil fungoval také ale na 2T jsem ho taky dal dopr....le. Tu přirubu karbecu jsem měl taky ven, zvenku má praskliny ale zevnitř to vypadalo v pohodě - ale asi nebude když píšeš že se to kazí.
Ještě jeden dotaz - dá se povolit polořemenice variátoru bez too udělátka místo svíčky? Nechci to dokurvit.... Řemen je na šrot, když jsem sundal kryt variátoru tak tam byla tuna chuchvalců. Skútr neměl zátah.
Díkec

(reakce na) Kentoya Zoom 4T

12.4.2021 v 20:12 | Nahoru | #7
Burst> povolit se to dá razovym utahovakem-povolovakem, nebo stopperem na variator (myslím, že u 4t se ten přípravek místo svíčky ani nepoužívá). Je to buď kus plechu se zarezama, co se chytne dvěma šroubem za karter, nebo se dají sehnat a asi i snadno vyrobit kleště s trnama na koncích, co se oprou o lopatky poloremenice (nebo pro to určený dírky, když jsou lopatky moc jemný a ulomily by se).
Mrkni třeba na proskutry.cz nebo www.scooter-tuning.cz, tam mají i super návody na montovani

Kentoya Zoom 4T

19.4.2021 v 14:46 | Nahoru | #8
Díky za rady, nakonec to byla kombinace tesnění pod sáním, koleno sání ale to hlavné bylo poškozené sedlo ventilu na hlavě, takže nová a hlava.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nechce chytit Kentoya Zoom 50 4T Jenda2511 1 4.9.2023 v 21:31 Johny_Servis
občas nechytne Kentoya Zoom 50 4T krokodylek3 0 26.7.2022 v 13:41 krokodylek3
Skurt Kentoya Zoom 50 4T Robin92 0 13.4.2021 v 17:33 Robin92
Těsnění na válec kentoya Kentoya Zoom 50 4T michalmajky 6 4.4.2019 v 21:52 michalmajky
Kentoya Zoom 50 4t - ztratil výkon... Kentoya Zoom 50 4T tominoss 2 23.7.2018 v 00:14 r1invest


TOPlist